به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ثبت نام در رقابت سازه های برفی رایگان شد

دبیر جشنواره شهر برفی افوس گفت : همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ، ثبت نام گروه های شرکت کننده در رقابت سازه های برفی رایگان شد .

دبیر جشنواره شهر برفی افوس گفت : همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ، ثبت نام گروه های شرکت کننده در رقابت سازه های برفی رایگان شد .
روح اله بابایی شهردار افوس و دبیر سومین جشنواره شهر برفی افوس از برگزاری جشنوراه ملی شهر برفی در 25 و 26 بهمن ماه به میزبانی استان اصفهان در شهرستان بویین میاندشت و شهر افوس خبر داد و تصریح کرد : همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ، ثبت نام گروه های شرکت کننده در رقابت سازه های برفی رایگان شد .
بابایی با اشاره به ارتفاع یک متری برف در پیست اسکی افوس عنوان داشت : در این جشنواره هنرمندان ، حجم سازان و علاقه مندان به ساخت سازه های برفی می توانند با ثبت نام در سایت شهرداری افوس و با تکمیل فرم اینترنتی https://goo.gl/j6JH9o علاقه خود را برای حضور در جشنواره اعلام کنند و در روز 25 و 26 در حاشیه پیست اسکی و در مسیر دسترسی به سرچشمه شهر افوس به ساخت سازه های خود اقدام نمایند .
شهردار افوس با اشاره به آماده شدن مجموعه گردشگری برای استقبال از بازدید کنندگان گفت : پیست اسکی افوس مجهز به بالابر بشقابی تل سکی ، زیپ لاین ، سرویس بهداشتی ، فروشگاه و دیگر امکانات رفاهی است که با توجه به برگزاری جشنواره تلاش می شود امکانات موجود تقویت شده و برخی دیگر از امکانات نیز به صورت موقت به مجموعه افزوده می گردد .
دبیر سومین جشنواره شهر برفی با اشاره به فراهم شدن امکان اسکان برای علاقه مندان گفت : با استفاده از ظرفیت مدارس ، خانه های بوم گردی و خوابگاه ها شهر های افوس و شهرستان بویین میاندشت امکان اسکان برای علاقه مندان را در مدت برگزاری جشنواره فراهم خواهیم کرد .شهردار افوس در بخش دیگری از گفتگو با اشاره به حضور چشم گیر گردشگران گفت : چند شرکت صنایع غذایی برای تبلیغات محیطی در جشنواره ثبت نام کرده اند و به همین سبب از دیگر شرکت ها نیز برای استفاده از این ظرفیت دعوت می نماایم .
رییس هیئت اسکی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به امکان بازدید از جشنواره توسط عموم همشهریان گفت : در این جشنواره گروه های علاقه مند مجسمه های برفی را با الهام از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی ساخته و پس از بررسی هیئت داوران جوایز نفیسی به سه
گروه برتر اهداء خواهد شد. وی ادامه داد : جهت حمایت از هنرمندان عزیز نیز تلاش می کنیم سازه های برتر را در صورت تمایل سازنده توسط خود آن عزیزان ساخته و در میادین شهر نصب نماییم .
دبیر جشنواره شهر برفی با اشاره به فعال بودن پیست اسکی در روز های 25 و 26 گفت : اختتامیه جشنواره شهر برفی افوس با حضور مسئولین کشوری و استانی 26 بهمن ماه با برگزاری جشن شهر برفی و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با برنامه های ویژه و جذاب برگزار خواهد شد .
جشنواره ملی شهر برفی ، هر ساله به میزبانی شهر برفی افوس در شهرستان بویین میاندشت و در فاصله 180 کیلومتری مرکز این استان و با حضور گردشگران داخلی و خارجی برگزار می گردد

گزارش تصویری از دومین دوره جشنواره شهر برفی

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار