آخوندی: جرائم دیرکرد عوارض نوسازی بخشیده می‌شود

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان با پرداخت قبوض عوارض نوسازی می‌توانند از «بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری» بهره‌مند شوند.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان با پرداخت قبوض عوارض نوسازی می‌توانند از «بخشودگی جرائم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری املاک مسکونی و تجاری» بهره‌مند شوند.

نادر آخوندی در گفت و گو با ایمنا اظهارکرد: امسال طبق اطلاع‌رسانی انجام شده به دلیل به روزآوری نرم‌افزار درآمدی شهرداری، قبوض عوارض نوسازی در یک مرحله و به صورت یکساله توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با پیشنهاد شهرداری اصفهان و تصویب شورای اسلامی شهر، جریمه دیرکرد سال‌های گذشته برای شهروندانی که تا پایان سال‌جاری نسبت به پرداخت نقدی عوارض نوسازی و عمران شهری اقدام کنند، بخشیده می‌شود.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان افزود: طرح بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض نوسازی و عمران شهری برای املاک مسکونی و تجاری شهر اصفهان به منظور تشویق شهروندان به مشارکت بیشتر در اداره شهر و اصلاح سهم درآمد شهرداری به سوی درآمدهای پایدار اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ بخشودگی جرایم دیرکرد عوارض در بخش پایینی قبوض عوارض درج شده است و مهلت پرداخت مندرج در قبوض پایان سال‌جاری است.

مدیر امور درآمد شهرداری اصفهان گفت: شهروندان چنان‌چه قبض عوارض نوسازی را دریافت نکرده‌اند، باید با مراجعه به شهرداری منطقه محل سکونت خود، تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان و مراجعه به پرتال شهرداری اصفهان به آدرس esup.isfahan.ir قسمت بدهی عوارض نوسازی، عدم دریافت قبض خود را اعلام کرده و قبض خود را دریافت کنند.

آخوندی با بیان اینکه شهرداری‌ها بودجه خود را از ردیف‌های درآمدی قانونی، تأمین می‌کنند، گفت: یکی از ردیف‌های درآمدی که قانون برای شهرداری‌ها منظور داشته، وصول عوارض نوسازی از تمام اراضی، ساختمان‌ها و مستحدثات واقع در محدوده قانونی شهرها است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار