آغاز فروش نقدی و اعتباری آریو ۱۶۰۰

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط فروش نقدی، اقساطی و اعتباری خودروی آریو ۱۶۰۰ را اعلام کرد

آغاز فروش نقدی و اعتباری آریو ۱۶۰۰

شرکت خودروسازی سایپا به مناسبت ماه مبارک رمضان شرایط فروش نقدی، اقساطی و اعتباری خودروی آریو ۱۶۰۰ را اعلام کرد.
از تاریخ نهم خرداد ماه این شرایط فروش تا تکمیل ظرفیت برقرار خواهد بود. قیمت نسخه دستی و اتوماتیک آریو ۱۶۰۰ به ترتیب برابر ۴۸ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان و ۵۶ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
در فروش نقدی تنها رنگ سفید خودرو موجود است و مشتریان با پرداخت مبلغ می‌توانند کارت ۳ ستاره سایپا را رایگان دریافت کنند و خودروی خود را ۳۰ روز بعد از ثبت نام تحویل خواهند گرفت. در فروش فوری اعتباری، متقاضیان می‌توانند یک پیش پرداخت اولیه داشته باشند و مابقی وجه را با گرفتن تسهیلات طی ۱۸ یا ۲۴ ماه پرداخت کنند. نرخ سود در این شرایط فروش ۸ الی ۱۵ درصد تعیین شده است.
در پیش فروش نقدی، متقاضیان در هنگام ثبت نام ۱۵ میلیون تومان پرداخت خواهند کرد و می‌بایست مابقی وجه خودرو را در زمان صدور دعوتنامه بپردازند. سود مشارکت و انصراف سالیانه به ترتیب برابر ۲۵ و ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است و خودروها در تیر یا مرداد ماه ۹۶ به مشتریان به همراه یک عدد کارت ۳ ستاره رایگان تحویل داده خواهند شد.
در آخر شرکت سایپا شرایط پیش فروش اعتباری را نیز تعیین کرده که همانند پیش فروش نقدی مشتریان باید در هنگان ثبت نام ۱۵ میلیون تومات پرداخت کنند و مابقی وجه را با گرفتن تسهیلات به صورت ۱۲، ۱۵، ۱۸ یا ۲۴ ماهه پرداخت خواهند کرد. سود مشارکت و انصراف سالیانه این شرایط خرید به ترتیب برابر ۲۲ و ۱۵ درصد وضع شده است. زمان تحویل خودروی آریو ۱۶۰۰ مابین تیر ماه الی شهریور ماه اعلام شده است. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور یا وب‌سایت این شرکت مراجعه فرمایند.







ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار