انصاری: با "قرض و قوله" گرمخانه را سرپا نگاه داشته‌ایم

مدیر گرمخانه "پایان کارتن خوابی امید" از افزایش دو برابری هزینه‌ها در اثر گرانی و کاهش 70 درصدی کمک‌های مردمی ناشی از مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: با "قرض و قوله" گرمخانه را سرپا نگاه داشته‌ایم.

مدیر گرمخانه "پایان کارتن خوابی امید" از افزایش دو برابری هزینه‌ها در اثر گرانی و کاهش 70 درصدی کمک‌های مردمی ناشی از مشکلات اقتصادی خبر داد و گفت: با "قرض و قوله" گرمخانه را سرپا نگاه داشته‌ایم.
محسن انصاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شدت گرفتن مشکلات گرمخانه پایان کارتن‌خوابی امید به عنوان تنها گرمخانه مردمی در کشور اظهار کرد: همه هزینه‌های گرمخانه دو تا چهار برابر شده است.
وی با اشاره به حضور نزدیک به یکصد مددجو در این گرمخانه ادامه داد: این مددجویان سه وعده غذا در این گرمخانه دارند و از آنجایی که حضور 24 ساعته در گرمخانه دارند هزینه‌های دیگری نیز علاوه بر غذا، همچون چای، سیگار و بهداشت برای آنها انجام می‌شود.
مدیر گرمخانه مردمی پایان کارتن‌خوابی امید تصریح کرد: با وجود اینکه به صورت میانگین هزینه‌های گرمخانه امید دو برابر شده، اما کمک‌های مردمی به دلیل مشکلات اقتصادی تا 70 درصد کاهش داشته است.
انصاری گفت: در این سه سال که گرمخانه امید را تاسیس کرده‌ایم این روزها، سخت‌ترین روزهای گرمخانه است و با قرض‌و‌قوله گرمخانه را سرپا نگاه داشته‌ایم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد، یک موقع هم دستمان را بالا می‌گیریم و می‌گوییم کم آورده‌ایم.
وی ادامه داد: مددجویان گرمخانه امید نه جایی برای زندگی و نه کسی را به عنوان حامی دارند. این مددجویان حتی یک موزاییک روی زمین ندارند که بر روی آن بایستند. وقتی این گرمخانه حمایت نشود این افراد در شهر به ناچار یا به سرقت و دیگر آسیب‌ها می‌پردازند و یا تکدی‌گری می‌کنند.
مدیر گرمخانه مردمی پایان کارتن‌خوابی امید افزود: امروز نزدیک به سه ماه است که حقوق هشت نفر پرسنل این گرمخانه نیز به درستی پرداخت نشده و دولت و سازمان‌ها تا امروز حتی یک پرس غذا به گرمخانه نداده‌اند.
انصاری از مردم درخواست کرد در صورتی که در مجالس خود غذای اضافه و یا قصد انجام نذورات داشتند، غذا و نذر خود را به گرمخانه‌ها برسانند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار