اجرای پروژه‌ حلقه حفاظتی اصفهان ترافیک شهر را رفع می‌کند

شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه‌ حلقه حفاظتی اصفهان به طول ۷۸ کیلومتر در طول دو سال آینده، مشکل ترافیکی شهر را رفع و آلودگی را کاهش خواهد داد.

شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه‌ حلقه حفاظتی اصفهان به طول ۷۸ کیلومتر در طول دو سال آینده، مشکل ترافیکی شهر را رفع و آلودگی را کاهش خواهد داد.

به گزارش مهر، قدرت‌ الله نوروزی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: پروژه بلوار صفه به بلوار جانبازان به طول ۳ کیلومتر با تعامل میان شهرداری اصفهان و ارتش امروز کلنگ‌زنی شد.

شهردار اصفهان ادامه داد: مجری این طرح ارتش جمهوری اسلامی و کارفرما شهرداری اصفهان است، اجرای این پروژه مشکل گره ترافیکی در بلوار صفه و بلوار جانبازان را حل می‌کند.

وی عنوان کرد: امسال توافق‌های زیادی میان ارتش و شهرداری اصفهان انجام شده و با تعامل میان این دو دستگاه راهی برای توسعه و آبادانی شهر باز خواهد شد.

نوروزی افزود: اجرای پروژه‌ حلقه حفاظتی شهر به طول ۷۸ کیلومتر در طول دو سال آینده، مشکل ترافیکی شهر را حل و آلودگی را کاهش خواهد داد.

در ادامه فرمانده آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد اظهار داشت: ارتش پتانسیل‌ زیادی دارد که می‌تواند در پروژه‌های عمرانی به کمک نهادها، به خصوص شهرداری‌ها بیاید، با توجه به توانایی‌های ارتش و ابزارهایی که در اختیار دارد می‌تواند پیمانکار پروژه‌های شهری باشد.

امیر محسن آذرافروز افزود: این پروژه تماماً توسط ارتش و با نظارت شهرداری در دو فاز اجرا می‌شود، فاز اول از بلوار شهدای صفه تا خیابان بهداری لشکر و فاز دوم پس از جابجایی تأسیسات نظامی با رعایت ملاحظات امنیتی اجرا خواهد شد.

گفتنی است عملیات اجرایی خیابان حدفاصل بلوار شهدای صفه تا بلوار جانبازان به طول سه کیلومتر و عرض ترافیکی ۴۵ متر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال پیش از ظهر چهارشنبه با حضور فرماندهان ارتش و مدیران شهری کلنگ زنی شد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار