طاهری: هندبالیست‌ها ترجیح می‌دهند لژیونر شوند

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها بازيکنان خوب ترجیح می‌دهند که در کشور‌های دیگر فعالیت کنند، از این دست موضوعات باعث می‌شود که کیفیت لیگ دست خوش تغییرات شود؛ در حال لیگ ایران در وضعیت متوسط رو به بالا است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها بازيکنان خوب ترجیح می‌دهند که در کشور‌های دیگر فعالیت کنند، از این دست موضوعات باعث می‌شود که کیفیت لیگ دست خوش تغییرات شود؛ در حال لیگ ایران در وضعیت متوسط رو به بالا است.

محسن طاهری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تیم و بازیکنان سپاهان شرایط خوبی را سپری می‌کنند، بازیکن مصدومی نداریم و درحال تمرین برای مصاف با تیم مس کرمان هستیم، امیدوارم بتوانیم در این دیدار نتیجه‌ی خوبی کسب کنیم و شرایط به شکلی شود که از جایگاه خود در بالای جدول حفاظت کنیم.

سرمربی تیم سپاهان در خصوص دیدار هفته گذشته تیم خود مقابل هیأت هندبال نجف‌آباد اضافه کرد: تیم‌های پایین جدولی اواخر فصل به شدت به‌دنبال کسب امتیاز جهت جلوگیری از سقوط به لیگ‌های پایین‌تر هستند، تیم نجف‌آباد نیز به همین دلیل با روحیه بالای به مصاف سپاهان آمد.

وی ادامه داد: بازی مقابل نجف‌آباد برای سپاهان بسیار پرفشار بود اما خوشبختانه تواسنتیم نتیجه بازی را کسب کنیم و از امتیاز این بازی برخوردار شویم.

طاهری، در مورد بازی هفته آینده تیم خود مقابل مس کرمان گفت: مس کرمان جزء یکی از تیم‌های رشته‌دار هندبال محسوب می‌شود، این تیم در لیگ برتر همیشه نتایج خوبی را کسب کرده و اما در لیگ جاری در اواسط جدول قرار دارد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: امیدوارم در بازی مقابل مس، بازیکنانم با اجرا دقیق نکات عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند و بتوانیم پیروز میدان باشیم.

وی در خصوص کیفیت لیگ برتر هندبال در سال جاری اضافه کرد: کیفیت لیگ نه خوب بوده است و نه بد؛ با توجه به بالا رفتن هزینه‌ها بازیکنان خوب ترجیح می‌دهند که در کشور‌های دیگر فعالیت کنند، از این دست موضوعات باعث می‌شود که کیفیت لیگ دست خوش تغییرات شود؛ در حال لیگ ایران در وضعیت متوسط رو به بالا است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در پایان در خصوص سکوی سپاهان در پایان فصل افزود: در حال حاضر در صدر قرار داریم و تنها چند امتیاز دیگر نیاز داریم تا قهرمانی خود را به دست بیاوریم، با این وجود تمام کادرفنی و بازیکنان سپاهان سعی خواهند کرد که با تلاش خود قهرمانی در لیگ برتر هندبال را کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم هندبال سپاهان تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال کشور با کسب 24 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی است، سپاهان برای قهرمانی در لیگ جاری تنها به 2 امتیاز دیگر نیاز دارد تا برای چهاردهمین بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار