مدل های عروسک خوک برای سفره هفت سین

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های عروسک خوک با طرح های فانتزی و زیبا برای تزیین سفره هفت سین ۹۸ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های عروسک خوک با طرح های فانتزی و زیبا برای تزیین سفره هفت سین ۹۸ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
خوک نماد سال ۱۳۹۸ است و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید عروسک حیوان نماد سال را روی سفره هفت سین قرار دهید بهتر است خودتان دست به کار شوید و با کمک خمیر چینی یا نمد و … عروسک خوک را در منزل درست کنید.
هر سال جدید در ایران نماد یک حیوان خاص است و اغلب افراد تمایل دارند قبل از چیدن سفره هفت سین خود حیوان نماد سال را تهیه نمایند. خوک حیوانی با ظاهر بانمک و جالب است و شما می توانید عروسک این حیوان را به شکل های مختلف بسازید سپس عروسک فانتزی خوک را در مکانی مناسب از سفره هفت سین ۹۸ قرار دهید.
عروسک حیوان خوک برای سفره هفت سین
اگر شما در زمینه عروسک سازی با خمیر چینی و عروسک سازی با نمد و پارچه و گونی و … مهارت لازم را دارید می توانید با تهیه این وسایل عروسک حیوان نماد سال ۹۸ را بسازید که در این صورت در هزینه های سفره هفت سین صرفه جویی کرده اید و علاوه بر این می توانید سفره هفت سین خوک برای سال ۹۸ را به زیباترین شکل تزیین نمایید.
اگر تمایل دارید عروسک خوک را به کمک نمدهای رنگی بسازید می توانید ابتدا الگوی مورد نظر خود را روی کاغذ بکشید سپس این الگو را روی روی پارچه نمدی پیاده سازی نمایید و بعد از برش زدن پارچه نمدی اجزای بدن عروسک را به یکدیگر بدوزید و در صورت تمایل تزیین های لازم را برای جذابیت بیشتر این عروسک انجام دهید.
توجه داشته باشید که برای ساختن عروسک های زیبا و فانتزی به شکل خوک از رنگ های صورتی، کرم، قهوه ای روشن استفاده می شود که در این صورت شما می توانید رنگ این عروسک ها را با اجزای دیگر سفره هفت سین ست نمایید و تزیینات زیبا و ایده آلی را برای سفره هفت سین خود داشته باشید.
در صورت تمایل برای دیدن سایر مطالب مرتبط با سفره هفت سین کلیک کنید

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار