بازشماری آراء انتخابات شورا در برخی روستاها و شهرهای اصفهان

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان گفت: آراء انتخابات شوراها در بعضی روستاها و شهرهای استان در حال بازشماری است و اگر بررسی‌ها نشان دهد که تخلفات بیشتر بوده امکان ابطال نیز وجود دارد.

اکبر ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان اظهار داشت: پس از جلسه هفته گذشته، جلسه دیگری را پیرامون بررسی شکایات انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان برگزار کردیم تا به آخرین وضعیت تخلفات صورت گرفته و شکایات واصل شده رسیدگی شود.
وی افزود: از سوی برخی روستاها شکوائیه‌هایی ارسال شده بود که به هیئت‌های اجرایی، و سپس هیئت نظارت بخش و شهرستان ارائه شد، این شکوائیه‌ها در دست بررسی است و تعدادی از آن باقی مانده است.
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان گفت: بررسی شکایات در چند حوزه و شهرستان باقی مانده که به دنبال بررسی موارد و اعلام نتایج هستیم.
وی با بیان اینکه کار در شهر اصفهان تقریبا نهایی شده است، افزود: بخش‌هایی مانند انتخابات در بهارستان باقی مانده و هنوز کار در این شهر تکمیل نشده است و ان‌شالله در چند روز آینده تکلیف مشخص می‌شود.
ترکی گفت: در بازشماری هر نتیجه‌ای که حاصل شود اعلام می‌شود، بعضی روستاها و شهرها در حال بازشماری هستند و اگر بررسی‌ها نشان دهد که تخلفات بیشتر بوده امکان ابطال نیز وجود دارد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار