طاهری : از همه بازیکنان تیمم راضی هستم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازی با نیروی زمینی کازرون تقریبا تشریفاتی است اما این دیدار برای ما حیثیتی است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: بازی با نیروی زمینی کازرون تقریبا تشریفاتی است اما این دیدار برای ما حیثیتی است.

محسن طاهری در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص هفته پایانی لیگ برتر هندبال اظهار داشت: بازی آخر ما با نیروی زمینی کازرون تقریبا تشریفاتی است و بازی نیست که کار را برای ما سخت کند اما این دیدار برای ما حیثیتی است.

سرمربی تیم هندبال سپاهان افزود: در کازرون مورد هجمه تماشاگران کازرونی قرار گرفتیم و بازیکنان از آن موضوع ناراحت هستند؛ امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم نتیجه خوب و مناسبی بگیریم تا بدون شکست لیگ برتر هندبال را به پایان برسانیم.

وی همچنین تصریح کرد: در پایان نیم‌فصل نخست تنها با اختلاف یک امتیاز در رده دوم بودیم اما در ادامه انسجام تیمی بهتری به دست آوردیم و با کسب نتایج مورد نیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کنیم.

طاهری با اشاره به عملکرد خوب بازیکنان گفت: از همه بازیکنان تیمم راضی هستم زیرا در طول یک سال تلاش کردند و با همت خودشان به این جایگاه رسیدند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در پایان یادآور شد: سپاهان با قهرمانی در لیگ برتر مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند اما باشگاه باید تصمیم حضور در این مسابقات را بگیرد.

به گزارش فارس، هفته پایانی لیگ برتر هندبال روز جمعه 10 اسفندماه برگزار خواهد شد و تیم سپاهان که با 26 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با یک تساوی به عنوان قهرمانی می‌رسد باید به مصاف نیروی زمینی کازرون برود؛ ذوب‌آهن اصفهان با زاگرس اسلام‌آباد و هیأت نجف‌آباد نیز با سربداران سبزوار دیدار خواهند کرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار