۶۰ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان احداث شد

رئیس هیئت‌ ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: ۶۰ خانه ورزش در سال ۹۵ و ۱۱۰ خانه ورزش در ۴ سال گذشته راه‌اندازی شده است.

۶۰ خانه ورزش روستایی در استان اصفهان احداث شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی اسدی شامگاه شنبه در مجمع سالیانه هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان با گرامیداشت ایام ارتحال امام راحل و قیام خونین پانزدهم خرداد، اظهار داشت: امسال بودجه مناسبی برای روستاها و ورزش‌های روستایی و بومی محلی پیش‌بینی شده است اما متاسفانه تعدای از هیئت‌های شهرستان‌ها نایب رئیس یا رابط ندارند.
وی درباره ورزش‌های تازه تاسیس این هیئت تصریح کرد: در این میان با راه‌اندازی چند انجمن مختلف مانند انجمن "برایتونیک" و برگزاری دوره مربیگری درجه 3 گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است.
رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان، بیان کرد: در این هیئت، بازی‌ چوخه راه‌اندازی شده و در کنار این رشته کشتی آلیش نیز راه‌اندازی شده که امیدواریم با قدرت بیشتری در این راه قدم برداریم.
وی گفت: برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های مربیگری و داوری و برگزاری جشنواره‌های ورزشی شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این هیئت است.
اسدی خاطرنشان کرد: بازی‌های بومی محلی معرفی شخصیت‌های قومی و از دسته ورزش‌های نشاط آور است و از لحاظ حماسی نیز معرف بهترین برنامه‌ها است و تلاش می‌کنیم در راستای دیگر برنامه‌ها، جشنواره "حرکت و برکت" را در شهرستان مبارکه برگزار کنیم که سال گذشته این جشنواره در شهرستان لنجان برگزار شد.
رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان گفت: برگزاری المپیادهای مختلف در شهرستان‌ها از دیگر نکاتی است که باید مورد توجه هیئت‌های شهرستان‌ها قرار گیرد.
وی اظهار داشت: 60 خانه ورزش در سال 95 و 110 خانه ورزش در چهار سال گذشته راه‌اندازی کردیم و کل بودجه فدراسیون زیر یک میلیارد تومان بود که اگر تعامل مدیران روستایی و کشوری نبود این امر محقق نمی‌شد.
اسدی تصریح کرد: متاسفانه هیئت پزشکی ورزشی تعامل خوبی با ما نداشته و اکثر کارت‌های بیمه را تحویل نداده است.
رئیس هیئت‌ ورزش روستائی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان به گزارش برنامه‌های صورت گرفته در این هیئت اشاره کرد و گفت: برگزاری رشته‌های مختلف در قالب جام نوروز، شرکت‌ تیم‌های مختلف در مسابقات قهرمانی کشوری، برگزاری مجمع سالیانه هیئت‌های شهرستان‌ها، میزبانی مسابقات شترسواری کشوری، تجلیل از قهرمانان روستایی، برگزاری 8 المپیاد ورزشی در شاهین‌شهر و فریدن، برگزاری بازی‌های بومی و محلی در شهرستان مبارکه، همکاری در برگزاری بازی‌های بومی و محلی بسیج کشور و غیره از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این هیئت است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار