۹ کشته و مجروح در حادثه واژگونی سمند در محور نایین

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از واژگونی سمند حامل اتباع افغانی در محور نایین و کشته و مجروح شدن ۹ سرنشین این خودرو شد.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از واژگونی سمند حامل اتباع افغانی در محور نایین و کشته و مجروح شدن ۹ سرنشین این خودرو شد.
غفور راستین در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص حادثه رانندگی امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه واژگونی سمند حامل اتباع افغانی ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه امروز در یک کیلومتری تودشک محور نایین به اصفهان اتفاق افتاده است.
وی با تاکید بر اینکه سه کد نیروهای امدادی اورژانس پیش بیمارستانی و یک نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل این حادثه اعزام شد، گفت: مصدومان این حادثه در محدوده سنی ۱۷ تا ۲۳ سال بودند و در این تصادف رانندگی سه نفر در محل حادثه فوت و شش نفر نیز مجروح شدند.
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان تاکید کرد: سه نفر از مجروحان این حادثه واژگونی بعد از دریافت اقدامات درمانی سرپایی در محل حادثه به وسیله نیروهای امدادی پیش بیمارستانی اورژانس برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های فارابی، الزهرا و امین منتقل شدند.
وی با اشاره به آمار فعالیت‌های این مرکز در روز گذشته اظهار کرد: تعداد کل تماس‌ها با این مرکز سه هزار ۴۳۴ مورد و تعداد کل ماموریت‌ها ۴۴۳ مورد و تصادفات شهری ۷۹ مورد و تعداد تصادفات جاده‌ای ۲۳ مورد گزارش شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار