بازدید مدیر عامل ذوب آهن از مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین شهر

به مناسبت هفته نیکو کاری و در آستانه سال نو خورشیدی مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان 23 اسفندماه با حضور در مرکز توانبخشی زرین شهر ضمن بازدید از توانمندی های این مرکز ، راهکار های کمک به مددجویان را بررسی کرد . در

به مناسبت هفته نیکو کاری و در آستانه سال نو خورشیدی مهندس منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان 23 اسفندماه با حضور در مرکز توانبخشی زرین شهر ضمن بازدید از توانمندی های این مرکز ، راهکار های کمک به مددجویان را بررسی کرد . در این بازدید که حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر و خدامراد صالحی سرپرست فرمانداری لنجان نیز حضور داشتند مهندس یزدی زاده خطاب به مددکاران این مرکز گفت : خدمات مهربانانه شما به مددجویان جزء در پیشگاه خداوند متعال قابل جبران نیست . مدیرعامل ذوب آهن خدمت به مددجویان را توفیق خداوند دانست و افزود : کسانی که به این امر اشتغال دارند باید قدر این فرصت ها را بدانند .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر گفت : مهندس یزدی زاده مدیری دلسوز و توانمند است که هم نسبت به رفاه همکاران خود و هم به تولید و توسعه ذوب آهن اهتمام خاص دارد لذا باید مورد احترام و پشتیبانی قرار گیرد .

شایان ذکر است در این بازدید علی محمد رضوانی مدیرعامل مرکز توانبخشی شهید مدنی زرین شهر و همکارانشان توضیحاتی در خصوص خدمات قابل ارایه به مدد جویان ارائه کردند .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار