مهمان نوازی پلیس گردشگری اصفهان از توریست‌ها

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ۲۰۰ توریست با مراجعه به ایستگاه پلیس گردشگری ازمهمان نوازی، امنیت بالا و رفتار مهربانانه ماموران و خدمات پلیس به آنان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگاران، سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در حاشیه دیدار با تعدادی از گردشگران خارجی که در حال بازدید از میدان تاریخی امام خمینی (ره) شهر اصفهان بودند گفت: ایستگاه پلیس گردشگری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با دارا بودن نیرو‌های مسلط به چندین زبان خارجی به صورت روزانه خدمات ویژه‌ای را به توریست‌ها ارائه می‌کند.
وی از افزایش احساس امنیت در بین گردشگران خارجی خبر داد و افزود: طی نظر سنجی که کارشناسان پلیس گردشگری در فروردین ماه امسال به ویژه ایام نوروز انجام دادند تقریباً تمامی افراد پاسخ دهنده از امنیت و خدمات ارائه شده به آنان رضایت کامل داشتند.
سردار معصوم بیگی، تصریح کرد: در فروردین ماه امسال ۲۰۰ نفر از توریست‌های خارجی که عمدتاً از کشور‌های اروپا، آمریکای جنوبی و آسیای شرقی برای بازدید از اماکن تاریخی ایران به اصفهان آمده بودند طی مراجعه به ایستگاه پلیس گردشگری فرماندهی انتظامی استان اصفهان از مهمان نوازی، امنیت بالا، رفتار مهربانانه ماموران و خدمات پلیس تقدیر و تشکر کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه پلیس اصفهان به دنبال معرفی چهره پلیسی مقتدر، حرفه‌ای و مهربان با ویژگی‌های منحصر به فرد به مردم جهان است گفت: بهمن ماه سال قبل به منظور پاسخگویی بهتر به گردشگران خارجی برای اولین بار سامانه فوریت‌های ۱۱۰ ویژه گردشگران خارجی را راه اندازی کرده ایم.
وی افزود: در این سامانه کارشناسان مسلط به زبان‌های خارجی در صورت برقراری تماس توریستی با شماره تلفن ۱۱۰ مشاوره و راهنمایی‌های لازم را به وی ارائه می‌کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از توسعه، تجهیز و تقویت پلیس گردشگری در سال ۹۸ خبر داد و گفت: احداث ایستگاه پلیس گردشگری در شهرستان‌های گردشگر پذیر و استقرار کارشناسان پلیس گردشگری در مراکز تجمع گردشگران خارجی از جمله برنامه‌های این فرماندهی در سال جاری خواهد بود.
رفتار مهربانانه ماموران ذهنیت ما را نسبت پلیس ایران تغییر داد
در این دیدار که در فضای صمیمی انجام شد توریستی از کشور آلمان به فرمانده انتظامی استان گفت: ایران کشوری زیبا و دوست داشتنی است و همه مردم آن در هر شرایطی به هم کمک می‌کنند من کشور شما را در آلمان ترویج خواهم کرد تا بین ایران و کشور‌های دیگر تمایز قائل شوند و به ایران به عنوان کشوری منحصر به فرد باید نگریسته شود.
توریستی از کشور فرانسه هم پلیس ایران را به دلیل ارائه خدمات به گردشگران خارجی منحصر به فرد توصیف کرد و اظهار داشت: برخورد مامور پلیس گردشگری با من خیلی مهربانانه و صمیمی بود و ذهنیت من را نسبت به پلیس ایران تغییر داد چرا که تا قبل از این فکر می‌کردم پلیس‌های ایران کمی خشن هستند.
توریست دیگری از کشور ایرلند عنوان داشت: من معمولاً به اقصی نقاط جهان سفر می‌کنم، اما با سفر به ایران و اصفهان دریافتم که مردم ایران جالب‌ترین و مهمان نوازترین مردم دنیا هستند و تا کنون چنین مهمان نوازی از پلیس با گردشگران را در هیچ کجای دنیا ندیده ام، واقعاً خوشحال هستم که توانستم به ایران سفر کنم.
توریست دیگری از کشور ایتالیا هم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات پلیس گردشگری اصفهان گفت: من امروز در شهر زیبای شما گم شده بودم و نمی‌دانستم کجا باید بروم به همین خاطر خودم را به ایستگاه پلیس گردشگری رساندم، ماموران آنجا بسیار با من مهربان بودند و به من برای یافتن نقاط گردشگری شهر اصفهان کمک کردند که از آن‌ها متشکر هستم، این اولین دیدارم از ایران است و دوست دارم باز هم به کشور شما سفر کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار