سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید است

تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی یکی از مهم‌ترین مولفه‌های زنجیره تامین فولاد و دستیابی به سند چشم‌انداز توسعه کشور است که ضمن افزایش فرصت‌های شغلی و همچنین حفظ اشتغال موجود در این بخش از صنعت، موجب رونق تولید و تحقق برنامه‌های چشم‌انداز اقتصادی کشور می‌شود.

سنگان، نماد تحقق شعار سال در جهش تولید است

دکتر علی امرایی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در گفت‌وگو با اصفهان امروز بر نقش معدن و جایگاه سنگان در اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد سنگان در دو بخش گندله‌سازی و کنسانتره‌سازی در راستای طرح‌های توسعه گروه فولاد مبارکه اصفهان، هم‌اکنون با حداکثر ظرفیت ممکن تولید در حال فعالیت است .

وی افزود: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سال ۹۴ در استان خراسان رضوی، با سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه اصفهان و به‌منظور تامین مواد اولیه فولاد مبارکه و کشور به ثبت رسید .

وی افزود: کارخانه گندله‌سازی ۵ میلیون تنی این شرکت در مردادماه ۱۳۹۶ افتتاح و هم‌اکنون نیز کارخانه ۵ میلیون تنی کنستانتره سازی آماده افتتاح و بهره‌برداری است .

دکتر امرایی مجموعه فعالیت‌های گسترده این شرکت جهت رفع مشکلات به‌ویژه در تامین آب، حمل‌ونقل ریلی، صیانت از محیط‌زیست و حفاظت از منابع انسانی و ایفای مسئولیت‌های متعدد اجتماعی به‌عنوان محور فعالیت‌های این شرکت برشمرد و گفت: با همت کارکنان و تلاشگران این شرکت و هماهنگی و همدلی بین مدیران و کارکنان، خوشبختانه کارخانه، با بالاترین راندمان تولید در حال فعالیت است .

فولاد سنگان دکتر علی امرایی

امرایی به ثبت رکوردهای متوالی تولید و تحویل به مشتری از طریق حمل‌ونقل ریلی در این شرکت اشاره کرد و گفت: فولاد سنگان همگام با سیاست‌های هلدینگ فولاد مبارکه در راستای تامین زنجیره مواد اولیه فولاد گام برمی‌دارد .

وی با اشاره به اجرای مصوبات ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا در این شرکت گفت: صیانت از سرمایه‌های انسانی و اجتماعی و اقتصادی شرکت بسیار حائز اهمیت بوده ازاین‌رو با بالاترین حساسیت نسبت به‌ سلامت کارکنان و ایجاد محیط سالم و مطمئن تلاش شده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد .

وی افزود: کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی شیوع ویروس کووید ۱۹، با رعایت کلیه دستورالعمل‌های مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله به میزان ۳۸۱ هزار و ۹۳ تن شدند .

امرایی تاکید کرد: این شرکت با ارسال روزانه بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ تن گندله به‌صورت حمل ریلی، علاوه بر شکستن رکورد ارسال گندله توسط حمل‌ونقل ریلی در فروردین‌ماه، ضمن کاهش تردد حمل‌ونقل جاده‌ای، کاهش تصادفات و صیانت از محیط‌زیست، گامی در تامین مواد اولیه بزرگ‌ترین فولادساز خاورمیانه یعنی شرکت فولاد مبارکه برداشتند. وی با تاکید بر نقش راهبردی و محوری فولاد سنگان در تامین مواد اولیه کارخانه‌های فولادی افزود: فولاد سنگان با تأسی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش برای تحقق شعار سال از طریق ایجاد اشتغال و رشد تولید، نوید پیشرفت و خودکفایی در زنجیره تأمین فولاد را در آینده می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار