اصفهان میزبان خوانندگان پاپ

این هفته علاقه‌مندان به موسیقی در اصفهان پرترافیک‌ترین آخر هفته برای شرکت در کنسرت خوانندگان موردعلاقه خود را پیش رو دارند. درحالی‌که کم‌تر از یک هفته تا شروع ماه مبارک رمضان باقی‌مانده تور کنسرت‌های خوانندگان نیز کم‌کم به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. اصفهان نیز طی روزهای آینده میزبان خوانندگانی همچون رضا یزدانی، محسن ابراهیم‌زاده، گروه چارتار، امیرعباس گلاب، علیرضا افتخاری و علی زند وکیلی خواهد بود.

اصفهان میزبان خوانندگان پاپ

راضیه چنگیز نائین - اصفهان امروز: این هفته علاقه‌مندان به موسیقی در اصفهان پرترافیک‌ترین آخر هفته برای شرکت در کنسرت خوانندگان موردعلاقه خود را پیش رو دارند. درحالی‌که کم‌تر از یک هفته تا شروع ماه مبارک رمضان باقی‌مانده تور کنسرت‌های خوانندگان نیز کم‌کم به ایستگاه پایانی خود نزدیک می‌شود. اصفهان نیز طی روزهای آینده میزبان خوانندگانی همچون رضا یزدانی، محسن ابراهیم‌زاده، گروه چارتار، امیرعباس گلاب، علیرضا افتخاری و علی زند وکیلی خواهد بود.

11 و 12 اردیبهشت

امروز و فردا تالار رودکی و سیتی سنتر اصفهان میزبان سه خواننده محبوب موسیقی پاپ هستند. امیرعباس گلاب، رضا یزدانی و علی زندوکیلی در روزهای 11 و 12 اردیبهشت به اجرای قطعات موسیقی در کنسرت‌هایشان می‌پردازند.

امیرعباس گلاب خواننده‌ای که بیشتر با تک آهنگ‌ها و قطعات منتشرشده‌اش به شهرت رسیده است امروز در تالار رودکی اصفهان به اجرای قطعات خود برای علاقه‌مندانش می‌پردازد. تالار رودکی فردا نیز میزبان دیگر خواننده پاپ یعنی رضا یزدانی است که در یک سانس آهنگ های خود را برای علاقه مندانش اجرا خواهد کرد. رضا یزدانی تاکنون 11 آلبوم منتشر کرده و خواننده قطعات مشهوری همچون تهران طهران، جاده چالوس، تیک آف، ساعت فراموشی و... است.

اما پنج‌شنبه علاوه بر رضا یزدانی علاقه‌مندان به موسیقی میزبان علی زندوکیلی در سالن سیتی سنتر هستند. زند وکیلی پیش‌ازاین بارها برای اجرای کنسرت به اصفهان آمده است و این بار نیز در روزهای 12 و 13 اردیبهشت به دیدار علاقه‌مندان خود می‌رود.



13 و 14 اردیبهشت

جمعه و شنبه نیز تالار رودکی، سیتی سنتر، تالار نگین نقش‌جهان و سالن شیخ بهایی نجف‌آباد میزبان خوانندگان و علاقه‌مندان به موسیقی هستند. 13 اردیبهشت محسن ابراهیم‌زاده در تالار نگین نقش‌جهان به دیدار علاقه‌مندان خود می‌رود. خواننده قطعه «دونه دونه» در دو سانس 17:30 و 20:30 به اجرای قطعات خود خواهد پرداخت. هم‌چنین فرزاد فرخ خواننده جوان و جویای نام موسیقی پاپ نیز در تک سانس 21:00 به دیدار علاقه‌مندان خود خواهد رفت. خواننده قطعات هوای تو و لبخندت در سالن شیخ بهایی نجف‌آباد به دیدار علاقه‌مندان خود خواهد رفت.

علاقه‌مندان به موسیقی تلفیقی نیز شنبه 14 اردیبهشت در سالن سیتی سنتر اصفهان میزبان گروه چارتار خواهند بود. گروه چارتار در دو سانس 17:30 و 20:30 به اجرای قطعات خود می‌پردازند.

روز جمعه نیز علیرضا افتخاری که طی روزهای اخیر با حواشی بسیاری روبه‌رو شده است در تالار رودکی اصفهان به اجرای قطعات خاطره‌انگیز خود می‌پردازد. این خواننده اصفهانی پس از چند سال دوری از فضای کنسرت در زادگاهش به روی صحنه می‌رود.



ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار