راه اندازی شعبه آنلاین کانون زبان ایران

کانون زبان ایران «شعبه آنلاین» خود را راه‌اندازی کرد.

به گزارش ایسنا، شعبه آنلاین کانون زیان ایران برای بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از آموزش‌های زبان در یادگیری زبان انگلیسی و غیرانگلیسی (آلمانی، اسپانیایی، فرانسه، عربی، روسی و ایتالیایی) و همچنین سطوحی از زبان انگلیسی است که در استان یا مرکز آموزشی تدریس نمی‌شود، به این ترتیب علاقمندان می‌توانند جدا از این که در چه استانی حضور دارند، زبان انگلیسی و همچنین زبان‌های غیرانگلیسی را از طریق شعبه آنلاین فرا گیرند.
متقاضیان به آموزش لازم است با ورود به سامانه رزرو اینترنتی در آدرس الکترونیکی:http://www.ilireg.ir:8095/reserve.htm با انتخاب «شعبه آنلاین» برای ثبت‌نام آنلاین در این شعبه رزرو انجام دهند و پس از انجام رزرو، فرایند ثبت‌نام در شعبه آنلاین را تکمیل کنند. شروع فعالیت شعبه آنلاین کانون زبان همزمان با شروع ترم بهار خواهد بود.
بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شایان ذکر است: کلاس‌های آموزشی کانون زبان ایران با توجه به شیوع بیماری کرونا هم‌چون دیگر مراکز آموزشی در کشور کاملا تعطیل شده اما فرآیندهای ثبت‌نام و آموزش به بستر فضای مجازی انتقال یافته است و این امکانات روز به روز بهینه‌سازی و کامل‌تر می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار