۲ حادثه رانندگی در اصفهان ۴ کشته بر جا گذاشت

وقوع ۲ حادثه رانندگی در شامگاه پنجشنبه و بامداد جمعه در شهرستان‌های شهرضا و اصفهان به جان باختن چهار نفر و مصدوم شدن ۱۷ نفر منجر شد.

به گزارش ایرنا، در حادثه نخست که حدود ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه شامگاه پنجشنبه در محور آباده به شهرضا نرسیده به ایست بازرسی امین‌آباد رُخ داد، یک دستگاه خودروی سمند که به شکل شگفت‌انگیزی حامل ۱۵ سرنشین بود، دچار واژگونی و آتش‌سوزی شد.
روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه اعلام کرد: در این حادثه ۱۳ مرد ۲۰ تا ۵۰ سال مصدوم شدند و ۲ مرد حدود ۳۵ ساله فوت کردند.
بر اساس گزارش فوریت‌های پزشکی اصفهان، چهار واحد امدادی اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و همه سرنشینان این خودرو به جز راننده، اتباع کشور افغانستان بودند که مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.
علی محمد هاشمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز گفت: ۲ واحد از نیروهای هلال احمر برای امدادرسانی به محل این حادثه اعزام شدند و این عملیات تا حدود ساعت یک بامداد جمعه طول کشید.
سرهنگ جواد درستکار رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سمند با سرعت زیاد با یک دستگاه تریلی برخورد کرد.
در حادثه دیگری که ساعت سه و ۱۵ دقیقه بامداد امروز در کلانشهر اصفهان رخ داد، بنا به اعلام سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، ۲ دستگاه خودروی سواری (پراید هاچ‌بک و وانت نیسان) در حوالی پل چمران شهر اصفهان با هم برخورد کردند که در اثر آن، سرنشینان پراید داخل خودرو محبوس شده که اکیپ‌های امداد و نجات از سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
بنا به اعلام روابط عمومی حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، این حادثه ۲ فوتی شامل یک مرد و یک زن و چهار مصدوم شامل سه مرد و یک زن داشت.
بر اساس گزارش فوریت‌های پزشکی اصفهان، سه واحد از اورژانس برای این حادثه اعزام و مصدومان حادثه به بیمارستان آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.
سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور اصفهان نیز در باره این حادثه به ایرنا گفت: سهم تقصیر هر یک از خودروها در این حادثه ۵۰ درصد است بطوریکه راننده پراید به‌دلیل توجه نکردن به جلو و راننده نیسان به‌دلیل توقف و پارک کردن بدون نصب تجهیزات هشدار دهنده مقصر بودند.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار