بانک شهر، سرآمد ارائه خدمات بانکی به مردم شهر

بانک شهر در سال 95 به‌افتخاری دیگر یعنی کسب مقام اول در بانکداری الکترونیک در کشور نائل شد

بانک شهر، سرآمد ارائه خدمات بانکی به مردم شهر

حسن خدابنده شهرکی، رئیس منطقه سه بانک شهر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری، ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهدای یوم‌الله پانزدهم خرداد، به مباحث مهمی درباره این بانک اشاره کرد. وی در ابتدا به سوءتفاهمی که برای برخی از مشتریان و مردم عزیز به وجود آمده اشاره کرد و گفت: بین موسسه اعتباری آرمان و صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آرمان‌شهر هیچ ارتباطی وجود ندارد و این تنها یک تشابه اسمی است. به گفته وی، تمامی مراحل تعویض اسم صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آرمان‌شهر به صندوق سرمایه‌گذاری زرین‌شهر انجام‌شده و در کوتاه‌مدت این تغییر نام انجام می‌شود. رئیس منطقه سه بانک شهر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری همچنین به رتبه این صندوق سرمایه‌گذاری در میان تمامی صندوق‌های مشابه اشاره کرد و ادامه داد: صندوق سرمایه‌گذاری بانک شهر با اختلاف بسیاری در رتبه اول قرار دارد و قطعاً این به وجود نخواهد آمد مگر با اطمینان مشتریان عزیز به بانک شهر که این را به ما ثابت کرده‌اند. وی با تأکید بر اینکه اعتماد و اطمینان مشتریان و مردم موجب تداوم افزایش منابع نزد بانک شهر شده است، گفت: رشد منابع بانک شهر در پایان سال 95 نسبت به پایان سال 94 رشد چشمگیری داشته و این استقبال و افزایش منابع کماکان وجود دارد؛ همچنین در پرتو الطاف الهی و تلاش تمامی مدیران و همکاران عزیز، هیچ‌گونه کاهش سپرده‌های مردمی و منابع نداشته‌ایم؛ بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم این روند قطعاً ادامه یابد و به رشد بیشتری در سال 96 دست خواهیم یافت. خدابنده شهرکی اضافه کرد: بانک شهر در حال رسیدگی و جمع‌آوری تمامی صورت‌های مالی خود است تا بتواند مجمع خود را در اواخر تیرماه برگزار کند و قطعاً سود حداکثری به‌تمامی سهامداران خود خواهد داد و بانک مصمم است که این مجمع حتماً در موعد مقرر خود انجام شود و به این مهم نیز دست خواهد یافت.


رئیس منطقه سه بانک شهر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور و تأثیر بانک شهر در پروژه‌های عمرانی و حمل‌ونقل عمومی اشاره کرد و افزود: بانک شهر آلودگی هوا را از معضلات اساسی کلان‌شهرها می‌داند و حمایت بانک شهر از پروژه‌های حمل‌ونقل شهری به‌منظور رفع این معضل صورت می‌گیرد. به گفته وی، آلودگی هوا نه‌تنها امروزه یکی از چالش‌های اصلی مدیریت شهری است بلکه یکی از چالش‌های مهم دولت‌ها نیز به شمار می‌رود. وی با اشاره به اهمیت توسعه حمل‌ونقل شهری و تأثیر آن در کاهش آلودگی هوا تصریح کرد: در این خصوص بانک شهر از پروژه‌های عمرانی و به‌ویژه پروژه‌های حوزه توسعه حمل‌ونقل عمومی مانند مترو، تجهیز ناوگان اتوبوس‌رانی و... حمایت می‌کند. خدابنده شهرکی بابیان اینکه این بانک با حمایت از پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در تأمین درآمدها و توسعه پایدار شهرداری‌ها دارد، افزود: بانک شهر به‌عنوان سازمانی مالی که دغدغه‌های اجتماعی و فرهنگی داشته و خود را متعهد به محیط‌زیست می‌داند، با اقداماتی ازجمله توسعه بانکداری الکترونیک، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت، توسعه خدمات کارت شهروندی و تسهیل در ارائه پرداخت شهروندان، علاوه بر رضایتمندی شهروندان، با صرفه‌جویی در وقت و هزینه آنان، با کاهش ترددهای شهری، سعی در کاهش معضل آلودگی هوا دارد. وی ادامه داد: بانک شهر همچنین با توسعه کارت‌های شهروندی در آینده نزدیک در تمامی حوزه‌های حمل‌ونقل شهری مانند مترو، اتوبوس، اتوبوس‌های تندرو، پارکینگ‌های طبقاتی و... با محور مسئولیت اجتماعی هرچه بیشتر در این زمینه گام برمی‌دارد.


رئیس منطقه سه بانک شهر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در ادامه به خدمتی که بانک شهر در آن سرآمد تمامی بانک‌ها است اشاره کرد و گفت: بدون شک اقداماتی که بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک انجام داده، در نوع خود منحصربه‌فرد و قابل‌توجه بوده است. وی گفت: بانکداری بدون توجه به فناوری و اطلاعات معنا ندارد و این بانک توانسته کل شبکه بانکی را در این حوزه با خود همراه کند. خدابنده شهرکی تأکید کرد: نمی‌توان نقش بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات را نادیده گرفت؛ این بانک توانسته از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات برتر به هم‌وطنان استفاده کند که از این قبیل خدمات می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. وی تصریح کرد: ان‌اف‌سی یا پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند ایده‌ای است که طی آن تلفن هوشمند شما جایگزین پول نقد و کارت‌های اعتباری شما خواهد شد که بانک شهر به‌عنوان بانک پیشرو امسال از این سیستم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب استفاده کرد که رضایت فراوانی را برای بازدیدکنندگان عزیز به وجود آورد. به گفته وی، مورد دیگر دستگاه خود بانک است که در شهر نت‌های بانک شهر استفاده می‌شود که توانسته تمامی مرزها و محدودیت‌ها را برای ارائه کلیه خدمات بانکی به‌صورت 24 ساعته برای تمامی مردم و مشتریان عزیز کنار بزند؛ دراین‌ارتباط، ارائه انواع خدمات بانکی از قبیل افتتاح حساب، ساتنا، پایا، دریافت صورت‌حساب و... به‌صورت 24 ساعته و بدون انتظار در صفوف طولانی بانک‌ها توسط شهر نت‌های بانک شهر صورت می‌گیرد. رئیس منطقه سه بانک شهر در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات بانک شهر، دستگاه صراف الکترونیک است، گفت: این دستگاه در راستای خدمات‌رسانی به کلیه مشتریان و مسافران خارجی فعالیت می‌کند؛ اوج این خدمت در نمایشگاه کتاب و فرودگاه‌های بین‌المللی است که مسافران می‌توانند در قبال ارز خود کارت ریال دریافت کنند و غرفه داران در نمایشگاه نیز ریال دریافتی خود را به ارز کشور خود تبدیل کنند. به گفته وی، مجموع این خدمات در سال گذشته و امسال باعث شد که بانک شهر در سال 95 به‌افتخار دیگری یعنی کسب مقام اول در بانکداری الکترونیک در کشور نائل شود.


ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار