بازیکنان در سلامتی کامل به سر می برند/ هیچکدام از اعضای باشگاه به بیماری کرونا مبتلا نشده اند

صدیقی گفت: مبتلا شدن ۲ بازیکن ما به بیماری کرونا صحت ندارد و تست جدید آن‌ها منفی بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شد تست کرونای ۲ بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان مثبت شده است، اما پزشک تیم این موضوع را تکذیب کرد.
مهدی صدیقی پزشک تیم فوتبال سپاهان ضمن تکذیب این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مدتی پیش از بازیکنانمان تست کرونا گرفتیم که ۲ بازیکن تستشان در IGG و PCR مثبت بود، پس از این موضوع دوباره از آن‌ها تست گرفتیم که این‌بار منفی بود. برخی از رسانه‌ها اظهارات سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی را اشتباه متوجه شدند؛ تست کرونای همه بازیکنان ما منفی است و مشکلی در این باره نداریم.
او درباره اینکه این ۲ بازیکن قرنطینه می‌شوند یا خیر، بیان کرد: نیازی به قرنطینه این ۲ بازیکن نیست، چون تست جدید از آن‌ها منفی بوده است.
صدیقی درباره اینکه باشگاه سپاهان تونل ضد عفونی ندارد، گفت: باشگاه سپاهان سفارش داده تا تونل ضد عفونی در محل تمرینات نصب شود. البته همه بازیکنان به محض ورود به تمرینات، ضد عفونی می‌شوند تا مشکلی پیش نیاید. همچنین ما ورود به رختکن را منع کرده ایم و بازیکنان داخل ماشین‌های خود لباس هایشان را عوض می‌کنند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار