واژگونی ۲ خودرو در اصفهان ۹ مصدوم و یک کشته برجا گذاشت

 واژگونی دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پراید در خور و اردستان موجب جان باختن یک کودک و مصدومیت ۹ تَن دیگر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پس از اعلام واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا در سه راهی جندق - خور در ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به اورژانس، ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
غفور راستین با اشاره به اینکه یک دختر ۱۰ ساله در این حادثه جان خود را از دست داد، افزود: در این حادثه چهار نفر شامل یک مرد، یک زن و 2 کودک دیگر نیز مصدوم شدند که توسط واحدهای امدادی به مرکز درمانی چوپانان و بیمارستان حشمتیه انتقال یافتند.
شهرستان خور و بیابانک در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز استان اصفهان واقع است.
راستین در باره حادثه واژگونی یک دستگاه پراید در محور مهاباد به اردستان در ظهر روز گذشته نیز گفت: این حادثه پنج مصدوم شامل ۲ زن ۴۳ و ۶۰ ساله و سه مرد ۱۸، ۱۹ و ۴۶ ساله داشت.
شهرستان اردستان در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
دلیل بروز بروز این حوادث توسط پلیس راه در دست بررسی است.
واژگونی خودرو یکی از مشکلات اساسی محورهای ارتباطی کشور بویژه جاده‌های کویری است که سالانه میلیاردها ریال خسارت به اقتصاد ملی می‌زند و به تاکید کارشناسان باید برای رفع آن تدابیر اصولی اندیشید.
حدود ۴۷ هزار و ۲۶۳ کیلومتر مربع از مساحت ایران در زُمره مناطق بیابانی و کویری محسوب می‌شود.
در زمان حاضر ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۵ هزار و ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه و ۲۳ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی در کشور وجود دارد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه شامل ۳۹۹ کیلومتر آزاد راه، یکهزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۲ هزار و ۷۹۱ کیلومتر راه همسنگ است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار