عباسی: کاری به شایعات ندارم، به ما گفته‌اند رادولوویچ به ایران برمی‌گردد

وینگر ذوب آهن در مورد شرایط این تیم و شروع دوباره لیگ صحبت کرد.

محمدرضا عباسی در خصوص شرایط این روزهای ذوب آهن و شروع دوباره تمرینات اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و در این چند وقت که تمرینات شروع شده زیر نظر استکی و صلصالی فعالیت منظمی داریم و رفته رفته به آمادگی نزدیک می‌شویم و فردا هم دیدار تدارکاتی با سپاهان داریم که خیلی به ما در بازگشت به شرایط بازی کمک می‌کند.
وی در مورد دربی دوستان اصفهان هم گفت: این بازی تدارکاتی است و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و بعید می‌دانم حساسیت خاصی داشته باشد و فقط به هدف هماهنگ شدن تیم‌ها و برگشت به شرایط بازی برگزار می‌شود و حساسیت رایج در دیدارهایی که با سپاهان داریم در این بازی وجود ندارد.
وینگر ذوب آهن در رابطه با عدم بازگشت رادولوویچ به ایران و شایعاتی که در این زمینه به راه افتاده توضیح داد: من به شایعاتی که مطرح شده کاری ندارم و البته چیزی هم نشنیده‌ام. آن چیزی که می‌دانم و به ما گفته‌اند این است که امکان پرواز برای ایشان به سمت ایران وجود ندارد و تا امروز موفق به بازگشت نشده و اینکه به ما گفته‌اند سرمربی تیم به زودی برمی‌گردد. ضمن اینکه در نبود ایشان هم آقای استکی تمرینات را بر عهده دارد و مشکلی نداریم چرا که استکی از مربیان خوب فوتبال ماست و تجربه زیادی در ذوب آهن دارد و می‌تواند از پس امور فنی بر بیاید.
عباسی در مورد شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: فکر می‌کنم ویروس کرونا دیگر به این زودی‌ها رفتنی نیست و باید زندگی با آن را یاد بگیریم و دیگر زمان تعطیل کردن فعالیت‌ها نیست و با رعایت موارد بهداشتی باید زندگی به شرایط عادی خود برگردد. در مورد فوتبال هم همینطور است و اگر در این مقطع لیگ شروع نشود با توجه به فشردگی برنامه‌ها امکان برگزاری آن در زمان دیگری نیست و بهتر است با رعایت موارد بهداشتی در همین زمان حاضر برگزار شود.
وی در مورد منفی بودن تست کرونای ذوبی‌ها برخلاف خیلی از تیم‌های دیگر هم توضیح داد: ما قوانین و پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کردیم و در دوران تعطیلی تمرینات واقعاً در قرنطینه بودیم و برای همین در تست اولیه ما کسی درگیر ویروس نشد و در تست دوم هم فقط یکی از نفرات جوان ما کرونا گرفته بود که وضعیتش خوب است. نمی‌دانم سایر تیم‌ها چطور از قرنطینه بیرون آمدند و چند بازیکن کرونایی داشتند و فکر می‌کنم برخی از آنها پروتکل‌ها و قوانین را رعایت نکردند. البته خیلی تیم‌ها در تست اولیه مشکلی نداشتند و در تست‌های بعدی کرونایی داشتند که قضیه آنها متفاوت است.
وینگر ذوب آهن در مورد تقابل با شهر خودرو هم گفت: اولین بازی ما با شهر خودرو در مشهد است که کار خیلی سختی داریم ولی شرایطمان ایجاب می‌کند که به چیزی جز هر 3 امتیاز بازی فکر نکنیم و همه تلاشمان را برای این موضوع به کار می‌گیریم.
عباسی در مورد حضور خلعتبری مقابل ذوب آهن و اینکه در صورت حضور در زمین برای او کری می‌خواند یا نه هم اظهار داشت: خلعتبری از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است و من به بازی او از اول علاقه خاصی داشتم و رابطه ما به شکلی نیست که بخواهیم برای هم کری بخوانیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار