تکمیل شبکه فاضلاب مبارکه با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۹ درصد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: طی ۲۲ سال از سال‌های ۷۰ تا ۹۲، (قبل از انعقاد قرارداد بیع متقابل میان شرکت فولاد مبارکه و شرکت آبفا استان اصفهان) حدود ۱۵۰ کیلومتر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب در شهر مبارکه اجراء شد این در حالی است که از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷، در این شهر ۱۵۵ کیلومتر شبکه فاضلاب عملیاتی گردید.

به گزارش اصفهان امروز، هاشم امینی افزود: در حال حاضر اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه با بیش از ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره‌برداری است فقط حدود ۳ کیلومتر تا تکمیل شبکه فاضلاب شهر مبارکه باقیمانده است.

او با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در شهر مبارکه از سال ۷۰ تا سال ۹۲ اعلام کرد: طی ۲۲ سال با اجرای ۸۰ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر مبارکه و ۷۰ کیلومتر در محله صفائیه مبارکه اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه تنها حدود ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امینی در خصوص اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند بیان کرد: اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند پس از انعقاد قرارداد بیع متقابل با سرمایه‌گذاری شرکت فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت و از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۷ بیش از ۴۵ کیلومتر متر شبکه فاضلاب در این شهر اجراءشد.

مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در شهر کرکوند با بیش از ۹۱ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل شدن است خاطرنشان ساخت: با اجرای حدود ۴ کیلومتر باقیمانده شبکه فاضلاب شهر کرکوند، در نهایت ساکنان این شهر هم در آینده نزدیک تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه در سال ۹۶ با انعقاد قرار داد الحاقیه بیع متقابل میان شرکت فولاد مبارکه و آبفا استان اصفهان به‌منظور اجرای شبکه فاضلاب شهرهای زیباشهر و دیزیچه اظهار داشت: از سال ۹۶ تا پایان سال ۹۷ بیش از ۴۵ کیلومتر شبکه در زیباشهر اجرا شد که بیانگر پیشرفت ۷۸ درصدی است و نیز در شهر دیزیچه با اجرای ۸۸ کیلومتر شاهد بیش از ۷۹ درصد پیشرفت فیزیکی اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه هستیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار