شیری: بدون مربی در آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم

پرتابگر دیسک کشورمان گفت: به تنهایی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و منتظر تصمیم شورای فنی برای انتخاب مربی هستم.

شیری: بدون مربی در آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم
بهنام شیری پرتابگر دیسک کشورمان درباره وضعیت تمریناتش اظهار کرد: من به تنهایی و بدون مربی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تمرین می‌کنم و منتظر هستم که شورای فنی درباره اردو‌ها و انتخاب مربی ام تصمیم بگیرد.
شیری گفت: فدراسیون دو و میدانی هزینه‌های تغذیه و محل اقامتم را می‌دهد و از این لحاظ مشکلی ندارم.
او درباره اینکه تعویق المپیک به نفع یا ضرر دو و میدانی کاران است، گفت: به نظرم تعویق المپیک برای ما ورزشکاران نه خوب و نه بد است، چرا که در آن زمان تمرینات خوبی داشتیم و ۶۵ درصد به ورودی این رقابت‌ها نزدیک بودیم. همچنین این موضوع می‌تواند به نفع ما باشد چرا که فرصت برای برگزاری تمرینات بیشتر را پیدا کردیم و رکورد‌های بهتری می‌توانیم به ثبت برسانیم. معتقدم ما نباید حضور بی هدف در المپیک داشته باشیم و باید با برنامه ریزی در این رویداد شرکت کنیم.

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

پرتابگر کشورمان درباره اینکه امیدی به کسب سهمیه المپیک دارد یا خیر، بیان کرد: این موضوع بستگی به پشتیبانی مسئولان دارد و اگر حمایت‌ها خوب باشد صددرصد می‌توانم سهمیه المپیک را بدست آورم. به نظرم رسیدن به حد نصاب المپیک دور از دسترس نیست، چون بهترین رکوردم ۶۲ متر است که فقط ۳ متر با ورودی فاصله دارم.
شیری درباره شرکت در مسابقات جایزه بزرگ دو و میدانی گفت: شاید در این مسابقات شرکت کنم، اما هنوز هیچ چیزمعلوم نیست و در روز‌های آینده در این باره تصمیم می‌گیرم.


رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی باید پول بیاورد

او درباره فاکتور‌های رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی اظهار کرد: به هر حال مسائل مالی در دو و میدانی مهم است و رئیس جدید فدراسیون باید با خودش پول و حامی مالی بیاورد تا بتواند از ورزشکاران حمایت بیشتری کند.
پرتابگر المپیکی کشورمان درباره وضعیت مبهم ریاست فدراسیون دو و میدانی و اداره این فدراسیون با سرپرست گفت: به نظرم سرپرست دو و میدانی کار سختی دارد، چون برنامه ریزی اش برای فدراسیون کامل نیست و این موضوع به ضرر ورزشکاران است.
او درباره پرداخت حقوق مربی بلاروسی اش تصریح کرد: به هر حال ۱۵ روز از دستمزد مربی بلاروسی را ندادیم، اما فکر نمی‌کنم او شکایت کند.

هزینه اردوی بلاروس میلیاردی نشد

شیری درباره اینکه اردوی بلاروس حاشیه‌هایی داشت و هزینه‌های زیادی برای این اردو شد، گفت: به هر حال با مسئولان صحبت کردیم که تا المپیک توکیو اردوی ما در بلاروس باشد و تمرینات خود را تا تیرماه ۹۹ در این کشور پیگیری کنیم، اما شیوع ویروس کرونا برنامه مان را به هم ریخت و ۳ ماه در بلاروس تمرین کردیم. علاوه بر این هزینه اردویمان میلیاردی نشد که برخی از رسانه‌ها جار و جنجال زیادی به راه انداختند.
او افزود: به نظرم اگر شرایط فراهم شود و ما ورزشکاران تا المپیک اردوی برون مرزی داشته باشیم خیلی بهتر است، اما اینکه یکی، ۲ ماه تمرین کنیم و به کشور بازگردیم درست نیست. علاوه بر این در کنار تمرین کردن باید مسابقه بدهیم تا محک جدی بخوریم وگرنه فایده‌ای ندارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار