اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مناسب سازی معابر منطقه ۹

مدیرمنطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: در سال جاری برای مناسب سازی معابر منطقه ۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای مناسب سازی معابر منطقه ۹

به گزارش ایمنا، مناسب سازی معابر شهر اصفهان مختص معلولان نیست چرا که سالمندان و سایر شهروندان نیز باید از امکانات و تسهیلاتی برخوردار باشد تا بتواند به راحتی از این معابر و مسیرها عبور کنند .

ازهمین رو شهرداری اصفهان نهضت مناسب سازی معابر را در سال جاری برای آرامش و تردد روان جانبازان و معلولان با جدیت دنبال می کند.
عباس روحانی مدیرمنطقه ۹ شهرداری اصفهان دراین باره اظهار کرد: در سال جاری معابر منطقه برای تردد روان معلولان، جانبازان و سالمندان با اعتبار ۳ میلیارد ریال مناسب سازی می شود.

وی افزود: در این راستا پیاده رو های خیابان آتشگاه، بوستان مهر در خیابان آتشگاه و ساختمان خدمات شهری منطقه مناسب سازی می شود.

روحانی در ادامه عنوان کرد: همچنین امسال پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان میرزا طاهر حدفاصل خیابان مظاهری تا میدان شهید نصر با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرایی می شود.

مدیرمنطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: پیاده رو سازی و مناسب سازی خیابان اشرفی اصفهانی حدفاصل خیابان قدس تا محدوده شهرداری منطقه نیز با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری انجام و تا پایان سال تکمیل می شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار