پیشنهاد برگزاری المپیاد بدنسازی را به فدراسیون ارائه داده‌ایم

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: به فدراسیون پیشنهاد برگزاری المپیاد ورزش‌های بدنسازی را داده‌ایم تا در صورت برطرف شدن خطر کرونا، المپیاد تمام رشته‌های بدنسازی را در اصفهان برگزار کنیم.

حسین یارمحمدیان ، درباره فعالیت‌های هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان در 3 ماه گذشته، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا با وجود اینکه فعالیت بیشتر هیئت‌های ورزشی تعطیل بود، برنامه‌های متنوعی از جمله مجمع روابط عمومی هیئت‌های سراسر کشور به میزبانی اصفهان و مجمع سالانه هیئت استان را برگزار کردیم.
وی افزود: در این مدت با توجه به تعطیلی مسابقات کارهای دیگر هیئت را به انجام رساندیم؛ از جمله ساخت یک انبار مجهز و بازسازی نمای ظاهری دفتر هیئت. همچنین به فدراسیون پیشنهاد برگزاری المپیاد ورزش‌های بدنسازی را داده‌ایم تا در صورت برطرف شدن خطر کرونا، المپیاد تمام رشته‌های بدنسازی را در اصفهان برگزار کنیم.
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان خاطرنشان کرد: کار دیگری که در این مدت انجام شد، صدور ابلاغ برای هیئت‌هایی بود که توسط سرپرست اداره می‌شدند و ابلاغ حدود 10 هیئت از هیئت‌های شهرستان‌ها صادر شد. در این مدت پیگیر وضعیت حدود 50 درصد از هیئت‌های شهرستان‌ها بودیم و ابلاغ روسای آنها صادر شد. همچنین صدور گواهی دوره‌های آموزشی که پیش از این برگزار شده است را پیگیری کردیم. زمانی که هنوز به ریاست هیئت استان انتخاب نشده‌ بودم، دوره‌های آموزشی برگزار شده که گواهی آن هنوز صادر نشده بود و با پیگیری از فدراسیون حدود 2 هزار گواهی آموزشی صادر شده است که صاحبان آن‌ها به تدریج در حال دریافت این گواهی‌ها هستند.
وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: آمادگی انجام این کار را داریم و اگر فدراسیون اجازه آن را صادر کند می‌توانیم دوره‌های مختلفی را برگزار کنیم.
یارمحمدیان درباره تقویم ورزشی هیئت بدنسازی و پروش اندام استان در سال جاری بیان کرد: چون فدراسیون هنوز تقویم ورزشی امسال را به هیئت‌ها ارائه نکرده ما هم نمی‌توانستیم تقویم هیئت را اعلام کنیم و امسال به دلیل کرونا هیچ تقویمی اعلام نشده است.
وی درباره مشکلات هیئت بدنسازی و اینکه چه انتظاری از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان دارد، گفت: خوشبختانه هیئت بدنسازی هیچ مشکلی ندارد و هر سال به عنوان هیئت برتر کشور انتخاب می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار