مصرف سالانه 21 میلیارد مترمکعب گاز در استان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: سالانه ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود که با این مقدار مصرف، رتبه دوم در کشور را دارا هستیم.

به گزارش ایسنا، سید مصطفی علوی در جلسه هم‌اندیشی و توسعه شبکه گاز که در فرمانداری چادگان، برگزار شد، با اعلام مصرف سالانه ۲۱ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان، اظهار کرد: با این مقدار مصرف رتبه دوم در کشور را دارا هستیم که ضرورت مدیریت مصرف را در این حوزه دو چندان می‌کند.

او با اشاره به اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده در مورد شهرک صنعتی چادگان، افزود:۱۳۳۰۰ مشترک در چادگان وجود دارد که با محاسبات انجام شده مقدار مطالبات در این بخش نیز کمی رو به فزونی رفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با استقبال از طرح‌های صاحبان صنایع به‌ویژه در بخش گلخانه‌ای گفت: از فرصت پیش رو باید نهایت استفاده را برد و چنین طرح‌هایی پس از صدور مجوز لازم و تأیید فرمانداری و بخشداری‌ها نهایت مساعدت را دریافت می‌کنند.

همچنین فرماندار چادگان گفت: با توجه به سردسیر بودن منطقه و وجود گردشگران در ایام خاص سالانه ۴۰ میلیون مترمکعب در شهرستان گاز مصرف می‌شود.

عباس توکلی با اعلام اینکه هیچ ملاحظه‌ای برای وصول مطالبات ادارات دولتی در شهرستان وجود ندارد افزود: با هماهنگی مدیران و مدیریت کارشناسی شده نسبت به وصول تمامی آن‌ها اقدام خواهد شد.

او گفت:۴۱ نیروی این شرکت در شهرستان با چابکی بالا مشغول ارائه خدمات هستند که با وجود پراکندگی بالا در سطح شهرستان فعلاً مشکلی در این حوزه احساس نمی‌شود.

فرماندار چادگان با محروم بر شمردن نقاط روستایی شهرستان چون چنارود خواهان توجه بیشتری به این مناطق شد و افزود: توسعه شبکه گاز و آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در دستور کار این شرکت قرار گیرد و فرمانداری و بخشداری‌ها نیز تمام قد حمایت لازم را خواهند داشت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار