برگزاری مسابقات وزنه برداری فرزندان کارگر در شاهین شهر

نخستین دوره مسابقات وزنه برداری فرزندان کارگر شهرستان شاهین شهر و میمه در شاهین شهر برگزار شد.

این مسابقات به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و یادواره ورزشکار وزنه بردار شهید احمدرضا باقری از سوی هیئت ورزشی کارگران شهرستان با همکاری باشگاه کارگران استان اصفهان ورزشگاه ملت شاهین شهر برگزار شد.

رئیس باشگاه کارگران شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در این دوره از مسابقات ۶۰ نفر در قالب ۶ تیم که هر تیم شامل ۱۰ ورزشکار و 2 مربی و سرپرست شرکت کردند.

مهدی حکمیان ادامه داد: افراد بر اساس امتیازات و رکورد هایی که در رقابت هد بدست می آورند به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات برای نخستین بار در سطح جوانان و نوجوانان ویژه فرزندان کارگر کشور در شاهین شهر برگزار شده است.

حکمیان در خصوص باشگاه کارگران شهرستان گفت: این باشگاه در سال ۱۳۹۶ زیر نظر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرده و انشاالله بتوانیم رشته های مختلف ورزشی را ساماندهی و مسابقاتی را برگزار کنیم.

رئیس باشگاه خاطر نشان کرد: کسانی می توانند از این باشگاه استفاده کنند که در قشر زحمت کش کارگر و دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی باشند.

گفتنی است در پایان دوره رقابت های یدالله باقری پیشکسوت وزنه بردار و قهرمان دوره های مختلف مسابقات وزنه برداری کشور برای نخستین بار در تاریخ وزنه برداری کشور تعداد 20 مدال طلا که نام یدالله باقری روی آنها حک شده بود را به اسطوره های وزنه بردار استان و کشور هدیه داد.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار