مرادی: به‌ جز بهداد، هیچکدام از نامداران وزنه‌برداری مایل به همکاری با فدراسیون نبودند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بسیاری از نامداران وزنه‌برداری را به همکاری دعوت کردیم، اما تمایلی نشان ندادند.

مرادی: به‌ جز بهداد، هیچکدام از نامداران وزنه‌برداری مایل به همکاری با فدراسیون نبودند
علی مرادی ، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ، درمورد گلایه‌های اخیر علی داوودی (ملی پوش دسته فوق سنگین) به خاطر نداشتن سالن تمرین گفت: داوودی برخی از روز‌ها تمرینات خود را در سالن مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌کند. حتی چند وقت پیش سهراب مرادی تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی انجام داد. دیگر عزیزان هم وقتی از استان‌های خود به تهران می‌آیند طبق شیوه نامه‌های بهداشتی و ضوابط خاص تمرینات خود را در سالن فدراسیون انجام می‌دهند. فکر نمی‌کنم مشکل علی داوودی، موضوع حاد و خاصی بود، اما فکر می‌کنم با توجه به این که جوان خیلی خوبی است، انتظار داشته که توجه بیشتری هم به او شود. در آینده، خود ما در فدراسیون و هیئت وزنه برداری تهران، برای او و دیگر وزنه برداران توجه بیشتری قائل خواهیم بود.

نامداران رشته وزنه‌برداری تمایلی به همکاری با فدراسیون ندارند

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره ارتباط نه‌چندان خوب این مجموعه با نامداران رشته وزنه برداری و اضافه شدن بهداد سلیمی به شورای مشورتی این فدراسیون گفت: ارتباط برقرار کردن فدراسیون با نامداران رشته وزنه برداری فقط به بهداد سلیمی محدود نمی‌شود. دوستان دیگری هم وجود داشتند که خودشان مطلع هستند و من قصد ندارم اسامی آن‌ها را بیاورم. باید بگویم که از تعداد قابل توجهی از این افراد که قهرمانان نامدار وزنه برداری محسوب می‌شوند، دعوت کردیم تا در فدراسیون باشند و ما در خدمتشان باشیم، اما بنا به دلایلی که خودشان فقط اطلاع دارند، تمایلی به حضور در فدراسیون نداشتند.

مباحث فنی در شورای مشورتی مطرح می‌شود

او افزود: از مجموع این نفرات، بهداد سلیمی اعلام آمادگی کرده است و شورای مشورتی در فدراسیون وزنه برداری جایی است که در آن، مسائل فنی طرح موضوع می‌شود و بر اساس آن تصمیم گیری می‌کنیم. البته موضوع کرونا تا به حال اجازه تشکیل این شورا را نداده است. امیدوارم با خشک شدن ریشه ویروس کرونا در کشور، در این شورا، بحث اعزام‌های بین المللی، تاریخ و نحوه اردو‌های تیم ملی را بررسی کنیم. دوستان موارد خود را در این شورا مطرح می‌کنند و بهترین طرح را به مرحله اجرا می‌رسانیم.
مرادی: به‌جز بهداد سلیمی هیچکدام از نامداران وزنه‌برداری تمایلی به همکاری با فدراسیون نداشتند

وقتی اردو نداریم، چرا کارمند رستوران را در فدراسیون نگه داریم؟

مرادی درمورد مشکلات مالی فدراسیون وزنه برداری و تعدیل برخی از کارمندان این مجموعه تصریح کرد: در زمانی که اردوی تیم ملی برگزار می‌شد، خودمان از رستوران اختصاصی فدراسیون استفاده می‌کردیم. وقتی حالا اردو‌ها تعطیل است به چه دلیلی باید افرادی که در رستوران کار می‌کردند را حفظ می‌کردیم؟ البته در خصوص این موضوع استعلام‌هایی را از وزارت ورزش هم گرفتیم. حقوق و مزایای این افراد را لحاظ می‌کنیم. نکته دیگر این است که اگر چنین افرادی را باز هم با این شرایط در فدراسیون نگه می‌داشتیم، باید پاسخگو می‌بودیم. آن وقت از ما می‌پرسیدند که چرا در حالی که اردویی وجود ندارد، کارمندان رستوران زیاد هستند؟ برخی از نیرو‌های خودمان را تعدیل کردیم و حدود یک سوم نفرات در حال حاضر فعالیت می‌کنند و امورات اجرایی فدراسیون به بهترین شکل ادامه دارد.

هنوز انتخابات IWF را در دستور کار فدراسیون قرار نداده‌ایم

او درباره انتخابات فدراسیون جهانی بیان کرد: هنوز انتخابات فدراسیون جهانی، به صورت جدی در دستور کار فدراسیون وزنه برداری قرار نگرفته است. IWF هم هنوز تکلیف خودش را نمی‌داند. هنوز فدراسیون جهانی موضوع رقابت‌های گزینشی المپیک را هم مشخص نکرده است. با توجه به این که فدراسیون جهانی همچنان بلاتکلیف است، ما به صورت جدی انتخابات آتی این فدراسیون را دستور کار نگذاشته ایم، اما بعد از مشخص شدن راهکار‌های فدراسیون جهانی، در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

از زحمات فرهادی در استان تهران تشکر می‌کنم

او درباره انتخابات هیئت وزنه برداری تهران که با انتخاب مجید عرب به پایان رسید، اظهار داشت: انتخابات خوب و شفافی برای استان تهران برگزار شد. با اکثریت آرا، عرب به عنوان منتخب اعضای مجمع انتخاب شد. به او تبریک می‌گویم و از عزیزانی که این انتخابات را برگزار کردند، مثل مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران باید تشکر کنم. از افرادی که در گذشته به عنوان سرپرست در این هیئت فعالیت کرده اند هم باید تشکر کنم. رضا خرم به عنوان سرپرست در این مدت مشغول به کار بود و باید از تورج فرهادی رئیس پیشین هیئت تهران هم تقدیر کنم. او زحمات زیادی در مدت حضورش کشید.
مرادی: به‌جز بهداد سلیمی هیچکدام از نامداران وزنه‌برداری تمایلی به همکاری با فدراسیون نداشتند

اعضای مجمع استان تهران طبق آیین‌نامه انتخاب شدند

رئیس مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری تهران درباره شبهاتی که درخصوص حضور برخی افراد در مجمع به وجود آمد، گفت: این موضوعات، بحث‌های آیین نامه‌ای است. ما طبق آیین نامه نفراتی که پیشنهاد اداره کل بودند را در مجمع داشتیم. این بحث‌ها متداول است و در تمامی هیئت‌های ما اعلام نفرات می‌شود. طبق آیین نامه به این مسائل توجه می‌کنم و با تعاملی که با اداره کل استان‌ها داریم، کار را به پیش می‌بریم. بالاخره هر هیئتی می‌خواهد ۴ سال هم با فدراسیون کار کند و هم با اداره کل. باید تعامل خوبی بین اداره کل، هیئت‌های استانی و فدراسیون وجود داشته باشد. البته برخی اسامی در این مدت تغییر داشتند و برخی افراد جدیدی وارد مجمع شدند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار