جدیدترین مدل های مانتو تابستانه+عکس و فیلم

انتخاب مانتو مناسب برای گرمترین فصل سال کار سخت و هوشمندانه ای است.در این فصل باید از مانتوهایی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی،خنک هم باشد. اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم سال ظاهر و تیپی به روز و متفاوت داشته باشید بهتر است از انواع مدل مانتو تابستانی ۹۸ الگوبرداری نمایید و مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید زیرا اگر مدل مانتو با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد عیب های موجود در اندام شما کمتر به نظر می رسند.

جدیدترین مدل های مانتو تابستانه+عکس و فیلم

خانم های درشت اندام چه مانتویی بپوشند؟

• سایز را فراموش کنید و به دوخت مانتو توجه کنید. خود را در لباسی خیلی تنگ و لباسی که کاملا متناسب اندام شما نیست در فشار قرار ندهید. درعوض مانتوهایی را انتخاب کنید که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. مانتوهای کشی و استرچ و کمرهای کشی معمولا برای زنان درشت اندام مناسب نیست.

• سعی کنید خطوط افقی در مانتو‌یتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقی شما را چاق تر و عریض تر نشان می دهد. مانتوهایی را بپوشید که خطوط و راه های عمودی دارند یا اصلا راه و خطی ندارند. از پوشیدن مانتوهایی که جیب های بغل از رو دارد، خودداری کنید.

• مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید و به دنبال مدل هایی باشید که شکاف های پهلو و جانبی دارند، زیرا این مدل ها علاوه بر افزایش شیکی و مد بودن، به راحتی شما در هنگام حرکت کمک می کنند. مانتوهایی با دامن های کلوش یا A شکل بپوشید.

خانم های قد بلند چه مانتویی بپوشند؟

• انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، باعث می‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسیم و تفکیک بشود و در نتیجه کوتاهتر و متناسب تر دیده شوید. پس به خاطر داشته باشید هرگز مانتو و شلوار یک رنگ نپوشید و سعی کنید مانتو و شلوار و حتی کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در یک هارمونی انتخاب شود.

• مانتوهای خیلی کوتاه نیز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان می‌دهد پس از پوشیدن چنین مدل هایی خودداری کنید.

• مانتوهای زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زیبا نشان می‌دهد. مانتویی که به انحناها و برجستگی‌های بدن تاکید بیشتری بکند، توجه را از قد بلند دور می کند و اندام شما را متناسب تر نشان می دهد.


مانتوهای سنتی یا ترمه با رنگبندی های قرمز و پس سزمینه مشکی یا یه کیف پارچه ای کلا سبک رسمی به این نوع تیپ داده و شما خیلی راحت می توانید از این لباس ها برای قرار های رسمی یا حتی کاری استفاده کنید.حتما قرار نیست که شما وقتی کار رسمی دارید از یک پارچه فاخر استفاده کنید ! خیلی برند های ساده و ارزان تر هستند شما میتوانید پارچه های ترمه را از ان ها انتخاب کنید. از رنگ صورتی و معجزه آن در تابستان غافل نشوید و مانتو های صورتی را برای مجالس خاص امتحان کنید.در عکس زیر مانتو با قد بلند انتخاب شده که برای خانمهای لاغر اندام مناسبتر است.
قرار نیست تمام طول تابستان مانتوهای نخی و ساده را بر تن کنید و می توانید از طرح های مجلسی استفاده کنید.حاشیه های مانتو به شکیل تر شدن و جذاب تر شدن آن کمک می کند به ویژه اگر رنگ حاشیه ها با رنگ پارچه همخوانی داشته باشد.
امسال سال آستین های پف پفی است و تا می توانید از این مدل استفاده کنید که معلوم نیست تا پاییز همچنان مد باشد.مانتو سفید هم که در تابستان جلوه خاصی دارد و نیاز به تعریف کردن ندارد.
رنگهای پاستیلی یکی از زیباترین و پرکاربردترین رنگ های مدرن برای مانتو در فصل تابستان هستند.نگاه کردن به رنگ های پاستیلی مثل نگاه کردن به رنگ های تند از پس پارچه ای حریر و سفید است. رنگ های پاستیلی به شما احساس صلح و آرامش می بخشند و یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد فضایی آرام و شاد در زندگی های شلوغ و پر تنش امرزوی هستند.
رنگ های شاد پاستیلی می توانند در تغییر خلق و خو و روحیات شما بسیار موثر باشند. شما می توانید متناسب با شخصیت و سلیقه ی خود، لباس هایی با رنگ های جذاب پاستیلی را خریداری کرده و از پوشیدن آن ها لذت ببرید. این رنگ ها به راحتی با سایر رنگ ها و مدل ها منطبق می شوند و می توانند ظاهری زیبا را به شما ببخشند. شما می توانید رنگ صورتی روشن را با بنفش تیره، آبی و یا لباس هایی با طرح گل های ریز ست کرده و به زیبایی بدرخشید.

اگر قرار است در این فصل یک مانتو مجلسی پر کار اما شیک را انتخاب کنید مدل زیر اکیدا به شما توصیه می شود.ترکیب رنگ سبز و طلایی و سفید علاوه بر جذابیت و زیبایی خاص بسیار هم فانتزی و جالب است.
رنگ های جیغ همیشه کارساز است و نظرها را به خود جلب می کند.مانتو رنگ زرد و نارنجی الزاما مخصوص پاییز نیست و در تابستان هم تیپ شما را خاص می کند.
پوشیدن مانتو ودامن در تابستان کار مرسومی است به ویژه اگر از رنگ های سردی مثل آبی و سفید استفاده شود.در طرح زیر با صورتی پر رنگ که امسال مد هم هست بی روحی مانتو گرفته شده است.

اگر شما ترجیح می دهید از مانتو های گلدار استفاده کنید بهتر است که شال و روسری خود را ساده انتخاب کنید زیرا اگر بقیه لباس های شما طرح دار باشند جذابیت خود را از دست می دهید و بی نظم و شلخته به نظر می رسید.چقدر خوب است اگر گل های مانتو با رنگ شال و اکسسوری هایتان ست شود.


مانتوهای بلند برای خانم هایی که می خواهند لاغرتر به نظر برسند گزینه خوبی است
رنگ های پاستیلی در تابستان بسیار جذاب هستند و گزینه های خوبی محسوب می شوند


امسال آستین مانتوها با خلاقیت بیشتری عرضه شده و می توانید از مدل های زیر الگو بگیرید.
مانتو گل درشت برای خانم های لاغر اندام مناسبتر است


اگر به رنگ مشکی علاقه مند هستید و به پوشیدن مانتوهای تیره اصرار دارید با چنین طرح هایی زیبایی اش را بیشتر کنید.
رنگ سفید برای تابستان بسیار مناسب است و استفاده از رنگ هایی چون قرمز و زرشکی به عنوان مکمل انتخاب کاملا هوشمندانه ای است.

باز هم نمونه آستین های مانتو چین دار برای کسانی که می خواهند خاص باشند

باز هم مانتو های گل دار برای طرفداران این سبک از مانتو
این مانتو مدل کاملا خوبی برای خانم های قد بلند است.توصیه می شود خانم های درشت اندام از مدل زیر کمتر استفاده کنند
پارچه های حریر برای تابستان واقعا مناسب است و کسانی که اندام درشت تری هم دارند می توانند با خیال راحت از آنها استفاده کنند
رنگ خنثی طوسی را با ترکیب آن با آبی پر رنگ جذابتر کنید
چه کسی است که از ترکیب رنگ آبی و صورتی خوشش نیاید؟زنگ هایی که به درد خانم های جوان بیشتر می خورد و هیچ وقت هم تکراری نمی شود
مانتوهای گلدوزی شده و هماهنگ کردن حاشیه مانتو با رنگ شال انتخاب جالبی است
برای مهمانی های تابستانه مانتوهایی با سبک زیر به شما پیشنهاد می شود
در زیر نیز می توانید فیلم آموزشی دوخت مانتو مدل تابستانه جدید را ببینید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار