چگونه دارا دوم را خریداری کنیم؟

خرید دارا دوم یا همان پالایشی یکم  از امروز به مدت 2 هفته با تخفیف 20 درصد امکان پذیر است و متقاضایان می توانند از امروز تا 19 شهریور ماه نسبت به خرید آن اقدام کنند.

به گزارش راهبرد معاصر، خرید دارا دوم که حالا به پالایشی یکم تغییر نام داده است از امروز به صورت پذیره نویسی و با تخفیف 20 درصد قابل انجام است. اگر دارا یکم را خرید نکرده باشید می تواند تا سقف 5 میلیون تومان خرید با تخفیف داشته باشید. نام نماد پالایشی یکم در کارگزاری ها پالاش است و شما با 50 میلیون تومان می توانید 500 واحد دارا دوم یا پالایشی یکم را خریداری کنید. قیمت هر واحد پالایشی یکم 10 هزار تومان با تخفیف 20 درصد در نظر گرفته شده است.
اما اگر افراید که دارا یکم را با تخفیف خریداری کرده اند تنها تا سقف 3 میلیون تومان می توانند از خرید با تخفیف بهره مند شود و دو میلیون تومان دیگر را بدون تخفیف خرید کنند.
متقاضاین برای خرید می توانند از طریق بانک و کارگزاری ها اقدام به پذیره نویسی کنند . محدودیت سنی برای این معامله وجود ندارد و با حداقل اطلاعات هویتی می توان پذیره نویسی را انجام داد. امکان فروش دارا دوم نیز تا یک ماه پس از پایان پذیره نویسی امکان پذیر است.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار