محور چادگان به اصفهان تا سال 1400 دوبانده میشود

معاون امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: دوبانده شدن محور چادگان به اصفهان به طول 32 کیلومتر تا سال 1400 به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌اله غلامی امروز در گفت‌وگو با فارس درباره سرانجام دوبانده شدن محور چادگان به اصفهان اظهار داشت: ۲.۵ کیلومتر دیگر از محور چادگان به اصفهان با هزینه‌ای بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
معاون امور عمرانی استانداری اصفهان در پاسخ به این سؤال که چرا این محور که تردد زیاد دارد تاکنون به بهره‌برداری نرسیده، عنوان کرد: ما برای اجرایی شدن این محور دو فاز پیش‌بینی کردیم؛ فاز اول از چادگان شروع می‌شود تا به گردنه سرخ برسد که 8 کیلومتر باقی‌مانده که حدود 2.5 کیلومتر امروز به بهره‌برداری رسید و 5.5 کیلومتر دیگران تا پایان امسال آسفالت‌ریزی خواهد شد.
وی بیان داشت: فاز دوم که از گردنه سرخ به سمت تیران است که طول آن حدود ۱۲ کیلومتر است و برنامه‌ریزی می‌کنیم بخشی از اعتبارات را امسال تخصیص بدهیم و مابقی را در سال آینده تخصیص خواهیم داد چون تا سال ۱۴۰۰ باید به پایان برسد.
محور چادگان به اصفهان در فصل تابستان یک از پرترددترین محورهای استان است که هرساله حوادث تلخی در این محور روی می‌داد که پس از سفر شهرستانی استاندار اصفهان به چادگان تصمیماتی برای تکمیل آن اتخاذ شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار