ترافیک خودرویی روان همزمان با ایام ماه محرم

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تاکنون هیچ مشکل ترافیکی از باب حضور دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و اماکن پرتردد این استان به وجود نیامده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با این وجود نیروهای پلیس راهور در بیشتر نقاط شهر به ویژه مرکز شهر برای ایجاد امنیت ترافیکی حضور محسوس دارند.
وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات ستاد مقابله با کرونا و جلساتی که با هیات‌های مذهبی برگزار شد، عزاداران در این روزها رعایت تمامی موارد را می‌کنند و بر این اساس محدودیت‌ ترافیکی دائم و خاصی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در روز تاسوعا و عاشورا و همچنین شام غریبان اعمال نمی‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان افزود: پلیس این آمادگی را دارد که در راستای پوشش ترافیکی مراسم مذهبی درصورت نیاز به محدودیت ترافیکی مقطعی بپردازند.
وی بر حضور ثابت پلیس راهور در مناطق مرکزی اصفهان از جمله اطراف میدان نقش جهان، میدان احمدآباد به سمت خیابان ولیعصر، تقاطع خیابان صغیر اصفهانی به سمت خیابان کمال، خیابان شیخ صدوق و تقاطع پل میر گلستان شهدا اشاره کرد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان نیز از آماده باش کامل نیروهای پلیس به دستور فرمانده انتظامی استان برای خدمت به عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسم در تاسوعا و عاشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.
سرهنگ جواد درستکار افزود: علاوه بر این همه توان پلیس آگاهی استان اصفهان نیز برای حفاظت از منازل و اموال مردم و برخورد با مجرمان، سارقان و اخلالگران در نظم عمومی بسیج شده است.
وی ادامه داد: برای امنیت هرچه بهتر استان اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، جلسات و هماهنگ‌های خوبی با دستگاه‌های امنیتی صورت گرفته و به منظور برخورد با مجرمان و اخلالگران نظم عمومی تمامی مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه پلیس قرار دارد.
رییس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان یادآور شد: هرگونه جابجایی اثاثیه منازل در امروز و فردا (تاسوعا و عاشورا) مانند سال‌های قبل منوط به اخذ مجوز از کلانتری‌هاست.
در استان اصفهان افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ هیات مذهبی وجود دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار