عبداللهی: می‌توانستیم مثل پرسپولیس بدون روادید به قطر برویم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ما هم می‌توانستیم مثل پرسپولیس بدون روادید به قطر برویم، اما ممکن بود در آنجا مشکلاتی برایمان به وجود بیاید.

نصرالله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران درباره آخرین وضعیت بازگشت استراماچونی به ایران اظهار داشت: مدیران باشگاه چندی پیش به ایتالیا رفتند و در آنجا مذاکراتی با استراماچونی داشتند و زمانی که به ایران برگشتند اعلام کردند که صحبت‌های خوبی با او انجام دادند و امیدواریم که او هر چه زودتر به ایران برگردد. هواداران استقلال به بازگشت استراماچونی خیلی زیاد امیدوار باشند مگر اینکه در مسیر مذاکره اتفاق غیر قابل پیش بینی به وجود بیاید. به هر حال امیدواریم مدیران داخلی لطف کرده و کمک کنند که استراماچونی به ایران برگردد. اگر کار‌ها درست جلو برود به احتمال بسیار زیاد این سرمربی ایتالیایی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا وارد ایران خواهد شد.
سرپرست استقلال درباره بازیکنانی که موفق نشدند به خاطر صدور روادید به قطر سفر کنند بیان داشت: ما هم می‌توانستیم مانند پرسپولیسی‌ها بدون روادید به قطر برویم، اما ممکن بود در آنجا مشکلاتی به وجود بیاید که چهره خوبی برای کشورمان نداشت، زیرا در آنجا تیم باید به ۲ دسته تقسیم می‌شد. با توجه به تجربیاتی که از قبل داشتیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تیم را در ۲ مرحله به قطر اعزام کنیم و امیدواریم هر چه زودتر روادید سایر بازیکنان‌مان هم صادر شود تا بتوانند خودشان را به موقع به قطر رسانده و در کنار سایر بازیکنان تمریناتشان را انجام دهند.
عبداللهی درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد علی کریمی گفت: روز گذشته کریمی در تهران با تیم تمرین کرد و در هر صورت تمدید قرارداد او به خاطر مسائل مالی کمی کار دارد و امیدواریم که او هم مانند دیگر بازیکنان فصل بعد در کنار ما حضور داشته باشد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار