کوتاه اما جذاب

بسیاری از خانمها در تابستان موهای خود را کوتاه می کنند تا از این طریق با گرمای هوا مقابله کنند؛به عبارتی می توان گفت تابستان فصل موهای کوتاه است .از سوی دیگر مو به مرور زمان دچار آسیب می شود و کوتاه کردن آن به سلامت مو کمک می کند. شما هم اگر از موهای بلند خود خسته شده اید و به دنبال یک مدل کوتاهی زیبا و جذاب می گردید با ما همراه شوید

قبل از کوتاه کردن موهایتان نکات زیر را بخوانید
-همه نوع کوتاهی مو الزاما مناسب همه نیست و باتوجه به فرم صورت و همچنین رنگ مو می تواند به چهره فرد زیبایی ببخشد.
- اگر صورت کشیده ای دارید و از پیشانی بلندی بهره برده اید بهتر است مدل موی کوتاهی انتخاب کنید که کمی از قسمت جلوی مو بر روی پیشانی قرار گرفته و کمی از بلندی پیشانی شما را پوشش دهد.
- اگر گردن کوتاهی دارید مدل موی خیلی کوتاه برای شما بسیار مناسب خواهد بود چراکه میزان بیشتری از گردن شما مشخص خواهد شد و این به زیبایی شما بیشتر کمک می کند.

-اگر گردن بلندی دارید بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که قسمتی از جلوی مو بلند تر از پشت آن باشد، این مدل مو ها منجر می شوند تا گردن شما در ظاهر کوتاه تر نشان داده شود.

-جلوه مو کوتاه با رنگ های روشن بیشتر می شود پس اگر موهایتان را کوتاه کرده اید آنها را روشن کنید
- در نظر گرفتن مدل مویی که می خواهید بعد از کوتاهی موهایتان داشته باشید، بسیار مهم است، به عنوان مثال، اگر می خواهید موهای خود را ببندید، آن ها را خیلی کوتاه نکنید، به طوری که مو هنوز هم بتواند بافته شود.




















































ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار