نخستین پیروزی خانگی شهروند ساری

شهروند در یک بازی برتر موفق شد 4 بر 2 مهمانش هایپر شهر اصفهان را شکست دهد.

شهروند ساری، عصر امروز مهمان اصفهانی خود را با شکست بدرقه کرد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مازندران ، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور ، عصر امروز پنجشنبه در شهرهای مختلف برگزار شد که در یکی از دیدارهای این هفته، تیم شهروند ساری از ساعت 17 در سالن سید رسول حسینی میزبان هایپر شهر شاهین شهر بود. تیم شهروند با ترکیب سینا پرکاس،حمید ره انجام،عرفان حسین زاده،رضا امانی و مراد ناظری به میدان رفت. شهروند از همان ابتدای بازی به صورت هجومی به میدان رفت و پس از گذشت چند دقیقه با شوت سنگین رضا امانی به گل اول رسید. در ادامه تیم مهمان به بازی برگشت و موفق شد دو گل وارد دروازه شهروند کند و با نتیجه 2 بر 1 پیش بیفتد.نیمه اول با همان نتیجه 2 بر 1 به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم شهروند با حالت هجومی بازی را شروع کرد ولی نتوانست نتیجه را عوض کند.

سرانجام حملات شهروند نتیجه داد و پژمان بهاری وند گل دوم و تساوی بخش را وارد دروازه هایپر شهر کرد. در حالیکه سه دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود، حمید رضا ره انجام گل سوم شهروند را وارد دروازه هایپر شهر کرد.

در ثانیه های پایانی بازی، پژمان بهاری وند گل دوم خود و گل چهارم را وارد دروازه تیم مهمان کرد و بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود شهروند ساری به پایان رسید.

شهروند با این برد خانگی که نخستین برد خانگی این فصل این تیم محسوب می شود 9 امتیازی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار