آغاز اعمال محدودیت‌های مقابله با کرونا در اصفهان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا : اعمال محدودیت‌های جدید یک هفته‌ای برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از امروز در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با توجه به تفویض اختیار ستاد ملی مقابله با کرونا به ستاد استانی، مراکز پُرخطر مانند استخرها، باشگاه‌ها، تالارها، سالن‌های ورزشی، سینماها، گنجینه ها، چایخانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بازار‌ها و بازارچه‌های محلی، مراکز بازی‌های رایانه ایی، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها همچنیبن باغ‌وحش‌ها و شهربازی‌ها از امروز به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.
حجت الله غلامی تأکید کرد: رستوران‌ها با چیدمان ۵۰ درصد ظرفیت خود و فست‌فودی‌ها فقط بصورت بیرون‌بَر سرویس‌دهی خواهند کرد.
وی افزود: هر روز از ساعت ۱۷ روشنایی بوستان‌ها از ۴۰ به ۶۰ درصد کاهش می‌یابد و در مراکز و بوستان‌های حاشیه زاینده رود نیز محدویت تردد و توقف اعمال می‌شود.
غلامی گفت: به‌منظور کاهش حجم مسافر در ناوگان حمل و نقل عمومی، طرح زوج و فرد خودرو‌ها نیز تا پایان آبان در کلانشهر اصفهان اعمال نخواهد شد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان افزود : آیین عبادی، سیاسی نمازجمعه نیز در شهرستان‌های استان اصفهان جزء خور و بیابانک و دهاقان اقامه نخواهد شد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار