برترین مدل های لاک برای تابستان+آموزش ژلیش

داشتن ناخن های زیبا همراه با لاک جذاب و به روز معمولا برای همه خانم ها یک موضوع ایده آل است و بسیاری از خانم های جوان زمان زیادی را صرف انتخاب لاک مناسب می کنند.به ویژه در تابستان که معمولا افراد اوقات فراغت بیشتری دارند.اگر شما هم به دنبال مدل های جدید و متنوع برای لاک زدن در تابستان هستید می‌توانید نمونه‌هایی جذاب و زیبا برای ناخن‌های تابستانی را در این مطلب اختصاصی ببینید و ایده بگیرید.

برترین مدل های لاک برای تابستان+آموزش ژلیش
نکات کاربردی و حرفه ای برای لاک زدن:
-اگر همواره از لب پر شدن لاک هایتان ناراضی هستید،بعد از خشک شدن لاک روی آن برق ناخن یا تاپ کات بزنید که به دوام لاک شما کمک می کند.
-چه دوست داشته باشید چه نه لاک های قدیمی انتخاب خوبی نیستند چون لاک بعد از مدتی سفت می شود و روی ناخن جلوه خوبی ندارد اگر هم داخل لاک اسیتن بریزید و آن را رقیق کنید معمولا دوام زیادی ندارد
-این موضوع را بدانید که اسیتون به ناخن شما آسیب می رساند پس استفاده از لاک پاک کن ها را جایگزین اسیتون کنید
-قبل از لاک زدن ناخن‌هایتان را به اندازه ای که دوست دارید کوتاه کنید.برای اینکه ناخن‌هایتان مرتب تر به نظر برسند و بعد از لاک زدن زیبا باشند قبل از لاک زدن با یک ناخن گیر آنها را کوتاه کرده و با یک سوهان ناخن، آنها را صاف و یک دست کنید. حواستان باشد که ناخن‌ها را به سمت عقب و جلو سوهان نکشید، زیرا این کار ممکن است باعث شکستن ناخن‌ها شود.
-وجود هرگونه گرد و خاک و یا اثرات باقی مانده از لاک پاک کن، مانع لاک زدن صاف و بدون نقص می‌شود. قبل از لاک زدن با استفاده از یک مسواک و کف صابون تمام کثیفی‌ها و ذرات باقی مانده روی ناخن‌ها و اطراف آنها را به طور کامل پاک کنید.
-بعد از لاک زدن و خشک شدن لاکتان، با روغن مخصوص مراقبت از ناخن، ریشه و اطراف آن را چرب کنید. با این کار، هم باعث نرم شدن ناخن‌ها می‌شوید و هم ظاهری زیبا و حرفه ای به دستان خود می‌دهید.
-معمولا قبل از لاک زدن لاک را تکان می دهیم اما بدانید می توانید به جای تکان دادن لاک قبل از لاک زدن ، آن را به صورت افقی در کف دست گرفته و جلو و عقب ببرید که این کار کیفیت نهایی لاک زدنتان را بالاتر می برد.

-درست است که بچه ها لاک های رنگی را دوست دارند اما تا حد امکان برای بچه ها از لاک ناخن استفاده نکنید. از آنجا که پوست و ناخن بچه ها نسبت به ما بزرگ ترها حساس تر است، ممکن است نسبت به این ماده آرایشی آلرژی نشان دهند و از طرف دیگر، گاهی برخی بچه های کوچک تر با مکیدن انگشت و ناخن خود، مقداری از لاک را هم می جوند و ورود مواد شیمیایی لاک به بدن می تواند برای آنها مشکل ساز شود.

-اگر دوست دارید برای فرزند خود لاک بزنید، بهتر است این کار را محدود به ساعت های کوتاهی که قرار است به مهمانی بروید، بکنید و بلافاصله پس از برگشتن به منزل هم لاک را با پاک کننده های غیراستونی و بدون الکل پاک کنید.
-هر چه رنگ لاک تیره تر باشد و مدت زمان بیشتری هم روی ناخن ها بماند، احتمال اینکه ناخن ها زردتر و تیره تر بشوند هم بیشتر خواهد بود پس اگر قرار است لاک برای مدت طولانی روی ناخن های شما بماند رنگ های روشنتر را جایگزین کنید
















































در فیلم زیر آموزش گام به گام ژلیش ناخن را مشاهده می کنید
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار