ناظم الشریعه: برخی از بازیکنان برای اولین بار، قرار است خارج از ایران بازی کنند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعضی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند برای اولین بار قرار است در خارج از ایران بازی کنند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از پایان تمرین تیم ملی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان و همچنین بازی تدارکاتی برابر تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: خوشبختانه با زحماتی که کمیته فوتسال در این چند ماه اخیر کشید، بالاخره موفق شدیم ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان را هماهنگ کنیم. این برای اولین بار است که چنین شرایطی به وجود آمده و می‌توانیم به همراه تیم ملی فوتبال به تاشکند رفته تا بریا ۲ بازی دوستانه با تیم ملی ازبکستان آماده شویم. همان طور که می‌دانید زمان زیادی تا آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا باقی نمانده و به همین دلیل ما سعی کردیم در کنار چند بازیکن با تجربه بازیکنانی را دعوت کنیم که در این یکی ۲ سال اخیر عملکرد خوبی در تیم ملی داشته اند. بعضی از این بازیکنانی که به اردو دعوت شده اند برای اولین بار است که در خارج از ایران قرار است بازی کنند.
او افزود: برای ما مهم نیست که در بازی با ازبکستان چه نتیجه‌ای به دست می‌آید، مهم این است که ما می‌توانیم با وجود این بازیکنان جوان آینده فوتسال کشورمان را تامین کنیم. همچنین دیگر بازیکنان با تجربه‌ای که به این بازی دعوت نشده اند همچنان مد نظر ما هستند و اگر می‌بینید آن‌ها را به بازی با ازبکستان دعوت نکرده ایم به خاطر ۲ نکته بسیار مهم است که ما در نظر گرفتیم. اول اینکه نمی‌خواستیم باشگاه‌هایی مثل مس سونگون، گیتی پسند اصفهان، سن ایچ ساوه و کراپ تمریناتشان به هم بریزد، زیرا در این تیم‌ها بازیکنان ملی پوش زیادی وجود دارد که قصد داشتیم برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید.
ناظم الشریعه ادامه داد: البته در خصوص تیم مس سونگون شرایط کمی متفاوت بود و به خاطر بازیکنان جوان زیادی که در این تیم وجود داشت من از کادر فنی این تیم به خصوص علیرضا افضل (سرمربی تیم فوتسال مس سونگون) معذرت خواهی کردم. زیرا راهی جز این نداشتیم و باید جوانان را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کردیم. بازیکنانی که به این مرحله از اردو دعوت شده اند باید خودشان را در بازی‌های رسمی خارج از خانه به خوبی نشان دهند تا بتوانیم راجه به آن‌ها دیدگاه مثبتی داشته باشیم. به احتمال بسیار زیاد بازی با ازبکستان تنها دیدار تدارکاتی ما قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا خواهد بود و به همین دلیل باید سعی کنیم از این بازی بیشترین استفاده را ببریم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار