بازیکنان جدید با نظر رضایی جذب شده‌اند/ افزایش دستمزد بازیکنان به ذوب‌‌آهن آسیب زده است

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تمام بازیکنان جدید با نظر رحمان رضایی جذب شده‌اند و گزینه‌های دیگری نیز در لیست سرمربی تیم وجود دارند که در حال مذاکره با آنها هستیم.

علی شجاعی، با اشاره به اردوی یک هفته‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در تهران، اظهار داشت: در پنجره نقل و انتقالات امسال چند تن از بازیکنان اصلی از تیم جدا شدند و به‌جای آن‌ها چند بازیکن از جمله شهاب گردان، میلاد جهانی، عبدالله حسینی، قریشی و مهرداد قنبری به تیم اضافه شدند و بر همین اساس کادر فنی تصمیم گرفت با حضور بازیکنان تازه‌وارد و سایر بازیکنان تیم، اردوی چند روزه‌ای را در تهران برگزار کنیم.
وی ادامه داد: اردوی ذوب‌آهن از روز گذشته در تهران آغاز شده و نخستین جلسه تمرین تیم برگزار شد و امروز یک بازی تدارکاتی با تیم بادران برگزار خواهیم کرد. طبق برنامه کادر فنی پس از بازی مقابل بادران، در روزهای چهاردهم و پانزدهم مهرماه تمرینات ذوب‌آهن ادامه خواهد داشت و بعد از آن یک بازی تدارکاتی با نساجی برگزار خواهیم کرد و روز جمعه تست پزشکی را در ایفمارک انجام داده و به اصفهان بازمی‌گردیم.
سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همه بازیکنان جذب‌شده، بازیکنان موثری هستند و گزینه‌های دیگری در لیست رحمان رضایی حضور دارند که فعلاً نمی‌توانم نامی از آنها ببرم و در حال مذاکره با این بازیکنان هستیم. به هر حال رحمان رضایی سرمربی تیم است و بازیکنان جدید با نظر ایشان به تیم اضافه شده‌اند و ما هم به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. امیدوارم بتوانیم یک تیم خوب و منسجم برای فصل آینده آماده کنیم.
وی با انتقاد از نحوه جدایی چند تن از بازیکنان سابق این تیم، گفت: بازیکنانی که قرارداد دارند، باید بدانند که باید به تعهد و باشگاه‌شان احترام بگذارند؛ ذوب‌آهن برای این بازیکنان زحمت کشیده و باعث پیشرفت آنها شده است.
شجاعی با اشاره به افزایش چشم‌گیر دستمزد بازیکنان داخلی، بیان کرد: افزایش دستمزد بازیکنان برای ذوب‌آهن مشکل‌ساز بوده و به ما آسیب زده است، اما دلیل نمی‌شود که ما از ارزش بازیکنان ایرانی چشم‌پوشی کنیم. با این حال دستمزد بازیکنان باید به صورتی تعیین شود که هر دو طرف راضی باشند؛ بازیکنان باید شرایط باشگاه را درک و به باشگاه‌ها کمک کنند. از طرف دیگر بازیکنان نیز حق دارند دنبال حقوق خود باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار