ترکاشوند: تیمی که باخته است، درگیر حاشیه می‌شود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تیمی که در شرایط باخت است و بیشتر بازی‌های خود را واگذار کرده به طور ناخواسته دچار حاشیه می‌شود.

محمد ترکاشوند در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل آذر باتری ارومیه در هفته ششم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازیکنان ما در ست نخست، استرس زیادی داشتند و نتیجه را واگذار کردند. ست دوم را هم با فشار زیادی شروع کردیم، ولی بازیکنان باتجربه ما توانستند در امتیازات بالا به کمک تیم بیایند و ما برنده شدیم. از ست سوم اما نبض بازی را به دست گرفتیم و در نهایت با یک تیم جوان، موفق به شکست حریف خود شدیم.
سرمربی تیم والیبال پیکان در مورد حاشیه‌های پایانی بازی و درگیری کادر فنی تیم آذر باتری با داور دوم گفت: یکی از بازیکنان آذر باتری، خطای تور انجام داد و داور دوم این خطا را گرفت، اما بازیکنان تیم ارومیه، زیر بار نرفتند. تیمی که در شرایط باخت است و بیشتر بازی‌های خود را واگذار کرده، به طور ناخواسته دچار حاشیه می‌شود. ولی بازیکنان آذر باتری، جوان و آینده‌دار هستند.
ترکاشوند در پایان گفت: شرایط تیم ما هم خوب نبود. ما کارمان را با سه پاسور کرونایی آغاز کردیم و می‌دانید که بدون پاسور اصلاً نمی‌توان تمرین کرد، چه برسد به بازی! اگر شرایط تیم ما عادی بود، قطعاً عملکرد بهتری داشتیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار