کاوه: اتحادیه جهانی کشتی نمی‌تواند تصمیم‌گیری کند

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: نظرات موافق و مخالف زیاد است و اتحادیه جهانی کشتی نمی‌تواند در این زمینه به اجماع برسد.

محسن کاوه در مورد تاخیر دوباره اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری مسابقات جهانی 2020 صربستان اظهار داشت: این همه تعلل نشان می‌دهد که در مورد برگزاری مسابقات جهانی نظرات موافق و مخالف زیاد است و آنها نمی‌توانند در این زمینه به اجماع برسند. من فکر می‌کنم که آنها نمی‌توانند به تصمیم نهایی برسند و دائم تصمیم‌گیری را عقب می‌اندازند.
وی در مورد زمانی که تیم ملی در صورت قطعی شدن برگزاری مسابقات جهانی در اختیار خواهد داشت، گفت: هر چه جلوتر برویم و تصمیم اتحادیه اعلام نشود، کار سخت‌تر و برای چیدمان تیم و مسائل اردویی زمان‌مان کمتر می‌شود.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد آزادکاران در لیگ تصریح کرد: مشخص بود که دوری 7-8 ماهه اثر خود را روی کشتی گذاشته است. هرچند کار آمادگی جسمانی لازم است، اما بچه‌ها تمرین کشتی کمی داشتند و در کشتی‌هایی که دیدیم این نکته مشهود بود. با وضعیتی که داریم کاملا طبیعی است که سطح کیفی لیگ پایین باشد. بچه‌ها با مشکل نداشتن سالن، نبود مسابقه و نامشخص بودن زمان برگزاری رقابت‌ها مواجه بودند و همه اینها در عملکرد کشتی‌گیران تاثیر داشت.
کاوه در مورد وضعیت این روزهای علیرضا کریمی گفت: او نمی‌تواند تمرین کشتی انجام دهد. با پدرش در تماس هستیم و تاکید کرده‌ایم که برای بازگشت عجله نکند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار