موفقیت مجدد گروه اقتصادی روزنامه اصفهان امروز

گروه اقتصادی روزنامه اصفهان امروز در جشنواره یک خبر خوب، موفق به کسب رتبه‌های برتر استان اصفهان شدند.

مراسم اختتامیه مسابقه یک خبر خوب همزمان با برگزاری آیین بزرگداشت روز خبرنگار در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان و با حضور مردم، مسئولان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این آئین، «احمدرضا منزه»، دبیر اقتصادی روزنامه اصفهان امروز با اثری در زمینه فعالیت استارتاپ‌ها موفق به کسب جایگاه برتر شد.

«محمد منزه»، خبرنگار روزنامه اصفهان امروز نیز با اثری در خصوص فعالیت مجدد پلی اکریل توانست جایگاه برتر در این بخش را کسب کند.

این برای چندمین سال متوالی است که دبیر و خبرنگاران گروه اقتصادی روزنامه اصفهان امروز، موفق به کسب جایگاه‌های برتر در جشنواره‌های رسانه‌ای استانی، ملی و بین‌المللی می‌شوند.

این جشنواره به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان اصفهان و در جهت تشویق اصحاب رسانه برای تولید اثرات امیدآفرین و همچنین گسترش نشاط اجتماعی برگزار شد.

روزنامه اصفهان امروز در حال حاضر و بر اساس آخرین رتبه‌بندی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جایگاه نخست روزنامه‌های محلی و استانی سراسر کشور قرار دارد، رتبه هشتم در میان روزنامه‌های خصوصی کشور و رتبه 16 در بین 180 روزنامه کشور از دیگر موفقیت‌های این روزنامه به شمار می‌رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار