آزادی: پدر و مادرم اذیت شدند، تصمیم به جدایی گرفتم

بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور تبریز گفت که قصد دارد تیمی را انتخاب کند که به پیشرفتش در فوتبال منجر شود.

محمدرضا آزادی ، در خصوص اینکه چرا تصمیم به جدایی از تراکتور گرفت، گفت: از تیم نونهالان برای تراکتور بازی کردم و در مجموع 10 سال در این تیم بودم. از این 10 سال به مدت چهار سال هم در خدمت تیم بزرگسالان بودم. تراکتور را همچنان دوست دارم و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم فوتبال بازی کنند. با این حال برخی اتفاقات باعث شد از این تیم جدا شوم.

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته خیلی اذیت شدم و برخی از تماشاگرنماها به من فحاشی می‌کردند. هدف آنها ایجاد حاشیه برای من و تیم بود. در آن برهه مادرم مریض شد و ناراحتی قلبی پیدا کرد و من هم دوست نداشتم بیشتر از این اذیت شود. حساب هواداران واقعی تراکتور از این افراد جدا است و من همیشه ارتباط خوبی با آنها داشتم. برخی دنبال مسائل دیگر بودند و می‌خواستند حاشیه درست کنند تا تیم قهرمان جام حذفی نشود ولی خوشبختانه به هدفشان نرسیدند. پدر و مادرم اذیت شدند و خانواده برای من خیلی مهمتر از فوتبال است؛ به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.
آزادی در خصوصو وضعیتش برای فصل بعد خاطرنشان کرد: چند تیم با من صحبت کرده‌اند و پیشنهاد اروپایی هم دارم ولی هنوز تصمیم نگرفته‌ام. تا چند روز دیگر وضعیتم مشخص می‌شود، من به تیمی می‌روم که بتوانم بازی و پیشرفت کنم. سعی می‌کنم یک انتخاب خوب انجام دهم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار