انتقادات سازنده را می‌پذیرم/ جهانی هم برگزار نشود مسیر ما مشخص است

غلامرضا محمدی گفت: شک نداشته باشید انتقاداتی که سازنده باشد را با جان و دل می‌پذیرم.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این سوال که در حوزه مربیگری خیلی محتاط عمل می‌کند گفت: در کار مربیگری باید ملاحظاتی را در نظر بگیریم؛ چون این جایگاه ملی است و همیشه باید آن شأن حفظ شود. نمی‌گویم من اشتباهی ندارم و انتقادات سازنده را با جان و دل می‌پذیرم، اما چیزی که بوی غرض‌ورزی بدهد، آدم را اذیت می‌کند.
دارنده ۲ مدال نقره جهان تاکید کرد: هم من و هم کادر فنی ما، اعتقاد راسخی بر انتخابی تیم ملی داریم و این را در عمل هم ثابت کردیم. در سال‌هایی که قبل از المپیک لندن در خدمت تیم ملی بودیم هم سعی کردیم انتخابی پا بر جا باشد. قبل از مسابقات جهانی استانبول، یکی از بهترین انتخابی‌های تیم ملی در دو دهه اخیر را داشتیم که در مازندران برگزار شد. الان هم می‌خواستیم این اتفاق بیفتد، اما با مشکلی به اسم کرونا دست به گریبان شدیم که شرایط را بحرانی کرد.
وی با بیان اینکه اراده کادر فنی تیم ملی پیش از برگزاری اردو هم برگزاری انتخاب بود، اظهار داشت: ما فقط در مورد یکی دو وزن درخصوص عدم برگزاری انتخابی تردید داشتیم که در نهایت در جلسه‌ای با حضور دبیر، کاوه و اعضای کادر فنی برگزار شد، به این جمع‌بندی رسیدیم که در همه اوزان انتخابی برگزار شود. کشتی‌گیر جوان ما اگر مدعی است، باید بیاید کشتی‌گیر باتجربه را ببرد.
دارنده ۲ مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که در صورت عدم برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰، تکلیف نفرات برنده انتخابی چه می‌شود، اظهار داشت: اتفاقاً پس از پایان اردوی اول، در خدمت محسن کاوه و کادر فنی بودیم و در این مورد صحبت شد. از مسئول انستیتو به خاطر طراحی خوب مسابقه انتخابی تیم ملی تشکر می‌کنم که نظر کارشناسان هم در آن لحاظ شده است. در عین حال اگر مسابقه جهانی برگزار نشود نیز ما برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و مسیری که باید طی کنیم مشخص است.
گفتنی است با نظر کادر فنی، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در هفت وزن باقیمانده برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان، ۱۵ آبان در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.
رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.
ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار