حریفان ناشناخته خطرناک‌تر هستند/ به فکری باید زمان بدهیم

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه تیم‌ها در هفته اول یکدیگر را نمی‌شناسند، گفت: حریفان ناشناخته خطرناک هستند و باید مراقب بازی آنها باشیم.

غلامرضا فتح آبادی در مورد شروع لیگ بیستم در پایان هفته جاری گفت: بالاخره بعد از دو بار وقفه و تاخیر در شروع لیگ قرار است این مسابقات از روز جمعه ۱۶ آبان ماه برگزار شود و استقلال باید در روز هفدهم به مصاف حریفی برود که به تازگی از لیگ یک به لیگ برتر آمده است.

وی افزود: در هفته اول لیگ تیم ها همدیگر را نمی شناسند و شناخت خوبی از یکدیگر ندارند. البته سایر تیم ها استقلال و پرسپولیس را به خوبی می شناسند اما تیمی مثل مس رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر آمده یک حریف ناشناخته است و این تیم ها خطرناک تر هستند و باید با یک بازی منطقی از آنها امتیاز گرفت.

مهاجم سابق استقلال تصریح کرد: از روز جمعه شور و نشاط به فوتبال ما باز خواهد گشت اگر چه تماشاگران نمی توانند به ورزشگاه بیایند و این از جذابیت های فوتبال ما کم می کند اما شروع لیگ هیجان خاص دارد و باعث می‌شود تا طرفداران سرخابی کری خوانی را برای یکدیگر شروع کنند.

وی در مورد استقلال هم ادامه داد: آبی پوشان، علی کریمی را از دست دادند اما این قدر این تیم نفرات خوب دارد و توانسته شاکله فصل پیش را حفظ کند که بعید می دانم غیبت کریمی در عملکرد این تیم اثر منفی داشته باشد. فکری می تواند با مهره هایی که در اختیار دارد بازیهای خوب و نتایج قابل قبول کسب کند.

فتح آبادی تصریح کرد: در استقلال، بازیکنان جوان و با انگیزه ای وجود دارد. مطمئنا نفراتی که به تازگی به این تیم پیوسته اند به دنبال این هستند تا خودی نشان دهند و این می تواند بر جذابیت های عملکرد استقلال اضافه کند.

وی تصریح کرد: در هریک از خطوط استقلال که نگاه می کنیم نفرات خوبی را می بینیم، گلرهای خوب، خط دفاع عالی، هافبک های با تجربه وجنگنده و یک خط حمله آتشین که فصل گذشته گل های زیادی را برای استقلال زدند و می توانند امسال هم روند سال گذشته را ادامه دهند.

مهاجم سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله ای که می تواند به استقلال یا پرسپولیس ضربه بزند مسائل حاشیه ای است. اگر کادر مدیریتی و فنی بتوانند حاشیه ها را کنترل کنند به طور حتم استقلال در مستطیل سبز می تواند موفق باشد. بنابراین آنها باید هوشیار باشند، بازیکنان را از فضای مجازی دور کرده و اجازه ندهند حاشیه ها به تیم ضربه بزند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار