تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان ممنوع است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی حتی از شهرستانهای تابعه در کلان شهر اصفهان ممنوع است.

سرهنگ محمدرضا محمدی ، اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تردد خودروها با پلاک غیر بومی در کلان شهر اصفهان ممنوع است و این امر مشمول پلاک شهرستان‌های تابعه استان اصفهان نیز هست.

وی با بیان اینکه این طرح شامل وسایل نقلیه عمومی مسافربری و حمل بار نمی‌شود، افزود: همچنین تردد خودروها با پلاک‌های غیر بومی که مالک آنها ساکن اصفهان باشد و یا در این شهر اشتغال داشته باشد بلامانع است و مشمول جریمه نخواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان با بیان اینکه اولویت پلیس در برخورد با متخلفان در این زمینه فرهنگ سازی برای کاهش تردد در این ایام است، ابراز داشت: چنانچه رانندگان در زمینه طرح تردد، به هشدارهای پلیس توجه نداشته باشند ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک توسط رانندگان و به ویژه رانندگان خودروهای عمومی ضروری است، تاکید کرد: در سه روز نخست اجرای این طرح، با موضوع عدم استفاده از ماسک در خودروها به شکل ارشادی برخورد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار