اکران فیلم های چهارمین روز از جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان

روزی خاطره انگیز برای دوستداران تماشای فیلم های جشنواره کودک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، پردیس سینمایی ساحل در سالن نصف جهان و زنده رود، پردیس سینمایی چهار باغ در سالن های نقش جهان، چهل ستون و چهار سوق، سینما بهمن، اصفهان سیتی سنتر در سالن 1، 2 و چهار و پردیس هنر سینماهای ویژه اکران آثار این دوره از جشنواره میزبان علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌ها هستند.

امروز امروز در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل در سانس ساعت 16 فیلم کوتاه «پسر دریا» ،فیلم بلند «بیست و سه نفر » به کارگردانی مهدی جعفری همچنین در ساعت 18:15 ، فیلم کوتاه «عشق سینما» به کارگردانی عسکر نوراکون(بی کلام) ، فیلم بلند "گنج یرماک" به کارگردانی اولگ دنیسو با دوبله همزمان و در پایان ساعت 20:45 دقیقه فیلم کوتاه «سرخابی» ساخته مرتضی اسمانی و فیلم بلند «بازیوو» به کارگردانی امیر حسین قهرایی برای علاقه مندان به فیلم های کودکان ونوجوانان اکران می شود.

در سالن زنده رود این پردیس سینمایی هم در ساعت 16:15 پویا نمایی «فرمان روای اب» ساخته مجید اسماعیلی ، در سانس 18:30 آثار مجموعه «وب سری 4» و فیلم بلند «اینجا خانه من است» ساخته خیراله تقیانی پور و در آخرین سانس هم مجموعه پویانمایی های کوتاه ایران «این سو آن سو، سگی که مرض داشت، ساکن طبقه سوم، خورده شده، زر زری کاکل زری، سنگ های سپید، فرفره، جبیر» به نمایش در می آید.

در سالن نقش جهان این پردیس سینمایی ، در ساعت 10 صبح فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری سپس در سانس 14 فیلم بلند "داستان های باغ جادویی آنتون کرینگز" به کارگردانی آنتون کرینگز و آرنود بورون و در سانس 16:30 هم فیلم کوتاه «دم اسبی و مرد خوابالو» به کارگردانی ادموندز یانسونز و فیلم «لوییز و لوکا-ماموریت ماه» به کارگردانی راسموس آسایورتسن هر دوفیلم با دوبله همزمان و در ادامه ساعت 18:30 مجموعه «وب سری 4» و فیلم بلند "اقیانوس پشت پنجره" به کارگردانی بابک نبی زاده به نمایش گذاشته می‌شود.

سانس پایانی سالن نقش جهان، ساعت 20:45 فیلم کوتاه «حلزون نقاش» به کارگردانی مانوئلا ماستروکو (بی کلام) همچنین فیلم «خرس معرکه» ساخته وانگ شی با دوبله همزمان روی پرده می‌رود.

سالن چهل ستون این پردیس سینمایی هم در ساعت 16 به نمایش آثار مجموعه «وب سری4» و فیلم بلند «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی همچنین ساعت 18 آثار منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ساعت 20 به پویانمایی «سفر سبز» به کارگردانی سعید گائینی اختصاص دارد.

سالن چهار سوق پردیس سینمایی چهارباغ پویانمایی "شب آفتابی" به کارگردانی سید علی مدنی در ساعت 17 و ساعت 19 هم فیلم بلند «بیست و سه نفر» ساخته مهدی جعفری روی پرده می رود.

برای اطلاع از اکران فیلم های جشنواره کودک در سینما بهمن و سیتی سنتر هم می توانید به پایگاه اینترنتی https://icff.ir/ مراجعه کنید.

اکران فیلم های سی ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از 29 مرداد در شهر دوستدار کودک اصفهان آغاز شده و تا چهار شهریور ادامه دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار