محمد بنا: فرنگی کاران جوان در انتخابی کشتی‌های دلچسبی گرفتند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در رقابت‌های انتخابی شاهد کشتی‌های دلچسبی از فرنگی کاران جوان بودیم.

رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی صربستان در ۱۰ وزن برگزار شد که محمد بنا سرمربی تیم ملی درباره این مسابقات اظهار داشت: به غیر از مسابقات لیگ که مدتی قبل برگزار شد، نزدیک به ۸-۷ ماه بود که مسابقه‌ای به این شکل نداشتیم. ۱۲ مسابقه کشتی خوب در رشته فرنگی طی یک روز برگزار شد که کشتی‌ها یکی از دیگری بهتر بود و طبیعتاً نیز کشتی‌گیران از شرایط بدنی خوبی برخوردار نبودند، ولی چون همه جوان و با انگیزه بودند، کشتی‌های دلچسبی گرفتند.
وی تصریح کرد: ان اشالله با ادامه اردو‌هایی که در پیش داریم اگر مسابقات جهانی برگزار شود امیدواریم با همین کشتی‌گیران نیز به نتایج مطلوبی دست یابیم.
بنا تاکید کرد: اکنون پس از چندین سال کشتی فرنگی ما پوست اندازی کرده و نفرات جوان و خوبی به تیم ملی کشتی فرنگی ملحق شده‌اند که امید روز‌های خوب را می‌دهد. اگر المپیک توکیو ۲۰۲۰ برگزار شود ما امیدواری داریم، اما بیشتر سرمایه‌گذاری ما برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس است تا ان اشالله معجره لندن تکرار شود. طبیعتا ملی‌پوشانی که به اردو دعوت شدند شناخته شده بودند و تنها موردی که می‌توانم نام ببرم محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم بود. وی با آن شرایط سنی و جوانی برای اولین بار در این وزن برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب شد و اگر بتواند خود را حفظ کند، آینده درخشانی دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار