در انتخابی تیم ملی همه چیز شفاف بود/ کسب سهمیه المپیک در اولویت است

ابراهیم مهربان گفت: تکرار مسابقه در برخی اوزان انتخابی تیم ملی از قبل اطلاع رسانی شده بود و همه چیز شفاف بود.

رقابت های انتخابی درون اردویی تیم های ملی کشتی آزاد روز ۱۵ آبان ماه برگزار شد که این مسابقات با یک حاشیه پُر حرف و حدیث مواجه شد، در حالی که مجید داستان، علی شعبانی و امین طاهری در اوزان ۶۱، ۹۷ و ۱۲۵ کیلو گرم مقابل بهنام احسان پور، محمد حسین محمدیان و امیر حسین زارع به برتری رسیدند بکیباره با تصمیم کمیته فنی قرار شد نفر برتر با ۲ پیروزی از ۳ مسابقه معرفی شود و همین موضوع اعتراضاتی مبنی بر اینکه چرا از قبل کادر فنی اطلاع رسانی نکرده بود را به همراه داشت.
بر همین اساس ابراهیم مهربان مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به هیچ عنوان در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی نه کادر فنی و نه سرمربی تیم ملی قانون را تغییر ندادیم چرا که از قبل اعلام شده بود امکان تجدید مسابقه با نظر کمیته فنی وجود دارد و این موضوع در اطلاعیه مسابقات که چند هفته پیش روی خروجی سایت فدراسیون منتشر شد قابل رصد می باشد.
وی تصریح کرد: متأسفانه برخی ها بدون آگاهی صحبت هایی را مطرح می کنند که واقعا از انصاف به دور است، اینکه در روز دیدارهای انتخابی عنوان شد سرمربی تیم ملی بیکباره تصمیم گرفت چند رقابت را تکرار کند اصلاً درست نیست بلکه با تصمیم کادر فنی و تائید کمیته فنی امکان تجدید مبارزه وجود داشت و این اتفاق که از قبل هم اطلاع رسانی شده بود در جریان پیکارهای انتخابی محقق شد.
مهربان درباره برنامه های آتی تیم ملی نیز گفت: با توجه به لغو رقابت های جهانی فعلا اردوهای تیم ملی تعطیل شد. در حال حاضر اولویت اصلی برگزاری مسابقات لیگ و سپس گرفتن سهمیه‌های باقیمانده حضور در بازی های المپیک است.
مربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: به طور حتم وقتی مسابقات جهانی برگزار نشود هر رقابت دیگری ولو جام جهانی در سطح یک تورنمنت است در نتیجه برنامه ریزی اصلی ما مهیا ساختن آزادکاران برای حضور در میدان بزرگ المپیک است.

ارسال نظر

اخرین اخبار
پربیننده‌ترین اخبار