بهره برداری ۲ اقامتگاه سنتی در کاشان

دو اقامتگاه سنتی در کاشان به مناسبت دومین روز هفته دولت با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، دو اقامتگاه سنتی در کاشان به مناسبت دومین روز هفته دولت با حضور فریدون الله یاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان به بهره برداری رسید.

فرماندار کاشان در حاشیه افتتاح این دو اقامتگاه ضمن اشاره به جزئیات این دو اقامتگاه سنتی اظهار داشت: یکی از این اقامتگاه های سنتی دارای ۱۷ اتاق و ۴۲ تخت است که با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینی به وسعت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع و یک هزار و ۲۰۰ متر زیربنا به بهره برداری رسید و ۴۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفت.

علی اکبر مرتضایی ضمن اشاره به جزئیات دومین اقامتگاه سنتی به بهر برداری رسیده در کاشان به مناسبت هفته دولت افزود: دومین اقامتگاه سنتی کاشان با ۲۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است به نحوی که ساخت آن از سال ۱۳۹۳ آغاز شده بود که این اقامتگاه امروز ۹ اتاق و ۱۸ تخت به بهره برداری رسید و توانسته ۳۶ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار شوند.

فرماندار کاشان توسعه گردشگری را یکی از اولویت های فرمانداری این شهرستان دانست و ابراز داشت: احیای خانه های تاریخی در کاشان اتفاق خوب و مبارکی است و امید است با مشوق های اعمالی از سوی دولت این اتفاق بیش از پیش در این شهرستان تقویت شود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی لزوم توسعه گردشگری است، گفت: کاشان شهر خانه های تاریخی است و بر همین اساس سرمایه گذاران و علاقه مندان به حوزه گردشگری می توانند با یک سرمایه گذاری امن در این منطقه به بالاترین بازده دست پیدا کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار